آسمان

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 376 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 13:55

ارز ديجيتال تتر چيست و چه کاربردي دارد؟

تتر يک ارز ديجيتال با واحد انحصاري USDT است. اين ارز ديجيتال با قيمت ثابت خود از شما در مقابل نوسانات بازار محافظت مي‌کند و به کمک آن مي‌توانيد به صورت ديجيتالي دلار منتقل کنيد. اگر در بازار ارزهاي ديجيتال باشيد؛ احتمالا نام ارز ديجيتال تتر را شنيده‌ايد.

شايد براي شما سوال باشد که تترچيست، چگونه کار مي‌کند و چرا قيمت آن هميشه ثابت است. در ادامه به تمامي اين سوالات پاسخ داده خواهد شد.

ارز ديجيتال تتر چيست؟

 

s2_nb53.jpg

ارز ديجيتال تتر با واحد اختصاري USDT، همچنين قيمت آن هميشه ثابت است. درواقع ارزش هرواحد ارز ديجيتال تتر برابر با 1 دلار آمريکا است. اين ارز ديجيتال يکي از ده ارز ديجيتال با ثبات در بازار رمز ارزها محسوب مي‌شود. اين رمز ارزهاي باثبات داراي پشتوانه کالا و دارايي‌هاي ديگر هستند. درواقع قيمت ارزهاي ديجيتال باثبات هميشه وابسته به ارزش دارايي‌هاي پشتوانه است و با آنها بالا و پايين مي‌شود.

به جز تتر، تعداد زيادي از آن‌ها با پشتوانه دلار آمريکا در بازار عرضه شده است، اما USDT در حال حاضر قدرتمندترين ارز ديجيتال باثبات است.

کاربرد ارز ديجيتال تتر براي کاربران به دو شکل است.

در امان ماندن از نوسانات شديد بازار.

انتقال آسان پول به صرافي‌ها و کيف پول‌ها به صورت دلاري.

تتر را مي‌توانيد در کيف پول‌هاي ديجيتالي روي موبايل و يا کامپيوتر خود يا کيف پول‌هاي موجود در صرافي‌ها ذخيره کنيد. ارسال و دريافت آن به‌ سادگي و سرعت ارسال يک ايميل است. همين ويژگي‌ها موجب شده است که اين ارز ديجيتال براي معامله‌گران بسيار محبوب باشد.

شرکت آيفينکس  مالک تشکيلات تتر و گرداننده صرافي ارز ديجيتال بيتفينکس است. اين ارز ديجيتال ابتدا رسماً در سال ???? با نام Realcoin عرضه شد و پس از مدت کوتاهي نام آن تغيير کرد. اين شرکت در سال ???? يک ارز ديجيتال ديگر به نام Tether Gold عرضه کرد که داراي پشتوانه طلا نيز است.

چرا قيمت آن هميشه ثابت است؟

به ازاي هر واحد از اين ارز ديجيتال  که توليد مي‌شود ? دلار در ذخاير بانکي نگهداري مي‌شود که به عنوان پشتوانه اين ارز ديجيتال عمل مي‌کند. درواقع اگر ?,???,??? واحد USDT  به بازار عرضه شده باشد؛ ?,???,??? دلار در خزانه بانک نگهداري مي‌شود تا قيمت آن همواره برابر ? دلار بماند.

USDT در ابتدا روي لايه Omni، بستري روي بلاک چين بيت کوين، توزيع شد. اکنون روي بلاک چين‌هايي از جمله اتريوم، بيت کوين کش، ترون و الگورند نيز عرضه مي‌شود. درواقع اين موضوع يعني دسترسي به تتر بسيار آسان است و مي‌توان آن را روي کيف پول‌هاي رسمي اتريوم، بيت کوين کش، ترون و Algorand  ذخيره کرد.

واحدهاي اين ارز نسبت به نياز بازار و در دوره‌هاي زماني مختلف از سوي شرکت آيفينکس توليد و به صرافي بيتفينکس وارد مي‌شوند؛ سپس از آنجا توسط معامله‌گران به صرافي‌هاي ديگر نيز مي‌روند. با اين‌ که تراکنش‌هاي USDT غيرمتمرکز است و روي بلاک‌ چين‌هاي بزرگي انجام مي‌شود، توزيع واحدهاي آن کاملاً متمرکز انجام مي‌شود و نمي‌توان آن را يک ارز ديجيتال غيرمتمرکز دانست.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFTعلاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم همچنين از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 267 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:10

ضرورت استفاده از دوربين مداربسته

سيستم‌هاي نظارت تصويري و دوربين مداربسته در بسياري از مشاغل و صنوف به‌کاررفته است. در اين مقاله  قصد داريم ? مسئله اساسي را بررسي کنيم که نشان مي‌دهد شما به دوربين مداربسته در محل کار و صنف خود  نياز داريد. CCTVدر اختصار به معناي تلويزيون مداربسته مي­باشد. سيستم مداربسته مجموعه‌اي از دوربين‌هاي مداربسته است که تصاوير ويديويي را دريافت، نمايش و ذخيره‌سازي مي‌نمايد. در برخي از راهکارها تصوير اين دوربين‌ها با صدا توأم مي­شود. در اين سيستم‌ها يک دستگاه وظيفه ذخيره‌سازي و نمايش و مديريت دوربين‌ها را بر عهده دارد. سيستم‌هاي مداربسته مي‌تواند حالات مختلفي نظير آنالوگ ، تحت شبکه و يا به‌صورت ترکيبي ( هيبريد) عرضه گردد

 

بيش از ? دليل عمده براي نصب سيستم‌هاي نظارت تصويري در منزل يا محل کار وجود دارد، در اين مقاله پنج مورد اساسي که نشانگر اهميت سيستم‌هاي مداربسته است را تشريح مي‌نماييم. همواره قلمرو و محدوده کسب‌وکارها داراي آسيب‌پذيري‌هايي مي­ باشند و خطرات و تهديدهاي متنوعي در کمين آن‌ها مي­باشد، به اين دليل صاحبان کسب‌وکارها لازم است اهميت سيستم‌هاي مداربسته را درک نمايند،  تا کمتر دچار خسارت گردند.

اکنون به تشريح اين مزايا مي‌پردازيم :

?. دوربين مداربسته عامل بازدارنده

در گام اول مي‌توان گفت دوربين مداربسته حکم بازدارندگي دارد و مي‌تواند از وقوع سرقت و يا يک خرابکاري جلوگيري نمايد. ممکن است اين رخداد و خرابکاري در محدوده کسب‌وکار در حال وقوع باشد و با نصب دوربين بتوان از وقوع آن جلوگيري نمود و يا فرد خرابکار را منصرف کرد. مجرمان براي انجام اعمال خرابکارانه ممکن است انگيزه‌هاي متفاوتي را دنبال نمايند تا به دارايي و اموال شما دست يابند. اعمال بزهکارانه‌اي نظير سرقت، خرابکاري، تخريب ملک و يا ترکيب اين موارد ممکن است که مدنظر فرد متجاوز قرار گيرد. همواره مراکز کسب‌وکار به دليل دادوستد پول و يا موارد بهادار مورد توجه افراد بزهکار قرار مي‌گيرند، همين امر سبب مي‌شود که کسب‌وکارها مخصوصاً خرده‌فروشي‌ها اهداف اصلي سرقت محسوب شوند.

به‌طورکلي دوربين مداربسته توسط نصابان حرفه‌اي نصب مي‌شوند و اين افراد مي‌دانند که چه چيزي را در کجا نصب نمايند، با توجه به خصايص محيط و ويژگي‌هاي دوربين، اين افراد انتخاب شايسته ­اي را براي مشتريان فراهم مي­ نمايند. انتخاب نقطه مناسب براي دوربين، ضمن پوشش دهي نقاط آسيب‌پذير و به تصوير کشاندن آن‌ها مي‌تواند به‌عنوان عامل بازدارنده محسوب شود تا سارق را از هدف خود دور کند. اين هدف اصلي بسياري از صاحبان کسب‌وکار است که با نصب دوربين از وقوع جرم جلوگيري نمايند، چراکه سارق با ديدن دوربين نمي‌خواهد که از خود رد پايي باقي بگذارد و براي صاحبان کار اين امر ساده‌ترين و آسان‌ترين راه است. دوربين‌هاي جديدي وجود دارند که علاوه بر تصوير ، صدا را نيز منتقل مي‌کنند و چند قابليت ورودي و خروجي آلارم نيز دارند که در کسب‌وکارها ارزش‌افزوده امنيتي را براي صاحبان کار به ارمغان مي‌آورند.

انتخاب نقطه مناسب براي دوربين، ضمن پوشش دهي نقاط آسيب‌پذير و به تصوير کشاندن آن‌ها مي‌تواند به‌عنوان عامل بازدارنده محسوب شود تا سارق را از هدف خود دور کند. اين هدف اصلي بسياري از صاحبان کسب‌وکار است که با نصب دوربين از وقوع جرم جلوگيري نمايند، چراکه سارق با ديدن دوربين نمي‌خواهد که از خود رد پايي باقي بگذارد و براي صاحبان کار اين امر ساده‌ترين و آسان‌ترين راه است.

?. اثبات وقوع  جرم

 

 

حتما بخوانيد: دوربين مداربسته ارزان   

 

مطابق آنچه در مزيت شماره يک اين مقاله ذکر گرديد، دوربين‌هاي مداربسته مي‌توانند مدارک وقوع جرم را فراهم سازند. در حقيقت ثبت شواهد، دليل اصلي پياده‌سازي سامانه‌هاي نظارت تصويري است. دوربين مداربسته علاوه بر ثبت شواهد براي سلب مسئوليت کارفرما در قبال بي­ احتياطي، مي‌تواند براي پيگيري وقوع جرم کمک‌هاي بسياري را نمايد. دوربين مداربسته با اخذ تصاوير جرم و نمايش سارقين در شناسايي اين افراد کمک بسيار مي‌نمايد و بسياري از سارقان نمي‌خواهند تصوير آن‌ها ذخيره شود لذا در مکان‌هايي که دوربين وجود دارد، کمتر جرم رخ مي‌دهد و دوربين عامل بازدارنده اساسي محسوب مي‌شود.

?. نظارت بر کارکنان

دليل دومي که دوربين مداربسته در کسب‌وکارها مي‌تواند مفيد واقع شود، بررسي و نظارت بر کارکنان است و در صورت وقوع يک حادثه و آسيب ديدن کارکنان مي‌توان از تصاوير اين دوربين براي مراجع ذيصلاح و بيمه استفاده نمود. يک کسب‌وکار خوب بايد ضامن سلامتي کارکنان، مشتريان و صاحبان آن باشد و در صورت وقوع يک حادثه بتواند از اين افراد دفاع کرده و حقوق قانوني آن‌ها را از بيمه پرداخت نمايد. از سويي ديگر در صورتيکه يک فرد در حين کار دچار حادثه شود و اين حادثه به دليل بي احتياطي اين فرد رخ دهد، بتواند تصاوير دوربين‌ها را به مراجع ذيصلاح ارائه نمايد و کارفرما بتواند بي گناهي خود را اثبات نمايد که مسئول جراحت وي با کارفرما نيست و فقط به دليل بي احتياطي فرد بوده است. اين تصاوير مي‌تواند تا حدي درجه تقصير را از کارفرمايان ساقط نمايد.

?. مستندات مربوط به بيمه

حقوق مربوط به بيمه، يکي ديگر از مسائل مهم براي نصب دوربين محسوب مي‌شود. بسياري از ارگان‌هاي بيمه براي مشاغلي که داراي دوربين مداربسته هستند تخفيف‌هاي ويژه‌اي را در نظر گرفته است، چراکه بيمه همواره به‌عنوان يک طرح پشتيبان مطرح مي‌شود و باوجود دوربين مداربسته و تصاوير آن مي‌توان مشکلات بسياري از پرونده‌هاي بيمه نظير سرقت، آتش‌سوزي آسيب ديدگي و جراحت را رفع نمود. با اين تصاوير شما اطمينان خواهيد داشت که بيمه حق شما را کامل پرداخت خواهد کرد و اين امر خسارت شما را جبران کرده و به‌نوعي به سبب سوددهي کسب‌وکار شما مي‌شود.

?. آرامش ذهني و آسايش ذينفعان ( مديران ، کارمندان ، مشتريان)

دليل  پنجم براي نصب دوربين مداربسته، ايجاد آسايش و آرامش براي کارمندان، مشتريان و مديران است. به‌طور مثال، کارمندان و مشتريان با مشاهده دوربين درک خواهند کرد که يک عامل امنيتي از آن‌ها محافظت مي‌کند و دوربين به‌عنوان يک عامل بازدارنده مي‌تواند سبب آسايش و آرامش خاطر اين افراد شود. يک اصل اساسي در محيط کار وجود آسايش و آرامش است که اين امر سبب بهبود بهره‌وري و کارايي افراد مي‌شود، دوربين مداربسته مي‌تواند براي مشتريان در فروشگاه‌ها، اين آرامش و آسايش را ايجاد نمايد و بدون دغدغه اقدام به خريد نمايند و بدين ترتيب بهره‌وري و اثربخشي هم در کارمندان و هم در خريداران افزايش يابد.

بيشتر بخوانيد: قيمت dvr   قيمت nvr    بهترين سوئيچ شبکه 

نتيجه گيري :

همواره قلمرو و محدوده کسب‌وکارها داراي آسيب‌پذيري‌هايي مي­ باشند و خطرات و تهديدهاي متنوعي در کمين آن‌ها مي­باشد، به اين دليل صاحبان کسب‌وکارها لازم است اهميت سيستم‌هاي مداربسته را درک نمايند،  تا کمتر دچار خسارت گردند.

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 415 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:02

معرفي انواع دوربين هاي مخصوص لباس پليس

با پيشرفت و رشـد تـکنولوژي ، تـجهيزات پـليسي نيز پـيشرفت چشمگيري نموده است ، يکي از اين تـکنولوژي ها دوربـين هاي

قابل حمل مخصوص لباس پليس،با قابليت کار در شرايط سخت

مي باشد.

دراين مقاله به بحث و بررسي مشخصات و قابليت هاي دوربين
هاي مخصوص لباس پليس Streamax خواهيم پرداخت .

 

ويژگي هايي که دوربين هاي مخصوص لباس پليس بايد دارا باشند

تجهيزات نظامي و پليسي مي بايست داراي ويژگي هاي خاصي باشند که در اين قسمت به بحث و بررسي درباره ي چند ويژگي از اين دوربين ها خواهيم پرداخت .

 

دوربين هاي مخصوص لباس پليس ، همانند چـشم سوم آن پـليس عمل کرده و با ثـبت و ضبط وقايع کمک شاياني در موفقيت عـمليات  مختلف به تيم پليسي مي کند .

? مقاومت بالا :

دوربين هاي مخصوص لباس پليس  بايد داراي مقاومت بالايي در شرايط سخت در برابر عواملي مانند ضربه ، آب ، گرد و غبار و … باشند ، زيرا کارکرد اين دوربين ها در شرايط سخت مي باشد .

? دقت بالا :

به جهت کاربرد نظامي اين دوربين ها ، دقت پارامتر بسيار مهمي مي باشد که اين دوربين ها بايد دارا باشند .

? کيفيت بالا :

کيفيت بالا ، براي اين دوربين ها الزامي است زيرا تصاوير ضبط شده مي بايست تجزيه و تحليل گردد ، بنابراين دوربين هاي مخصوص لباس پليس بايد داراي وضوح تصوير بالايي باشند .

 

 

مشخصات فني دوربين مخصوص لباس پليس استريمکس

? ? مگاپيکسل فيلم برداري ?? فريم

? ?? مگا پيکسل عکاسي

? داراي CPU قدرتمند Amberella A7

? داراي GPS داخلي ( انتخابي )

? اتصال از طريق WIFI ( انتخابي )

? اتصال ?G , 4G ( انتخابي )

? ارسال تصوير از طريق بلوتوث ( انتخابي )

? ضد ضربه و ضد آب IP68

? پروژکتور هاي LED مرئي و نامرئي

? قابليت تشخيص حرکت

? تا ??? گيگ حافظه داخلي

? قابليت نصب دوربين دوم

? ??? درجه زاويه ديد

? دماي کارکرد  ?? – تا + ?? درجه سانتي گراد

? نشان دادن تصوير چهره تا ?? متر به صورت واضح

? داراي LCD دو اينچي

? ?? ساعت فعاليت مداوم

? ديد در شب

? باتري ليتيومي ????MA

? پورت USB

? پورت HDMI

? پورت AV

? قابليت نصب هدست

? داراي صداي دو طرفه

? شارژ اتومبيل

? داراي پايه شارژ مستقل

 

نتيجه گيري

پيشرفت در تجهيزات نظامي و پليسي رابطه ي مستقيم دارد با قدرت نظاميِ واحد مربوطه ، بنابراين دوربين هاي مخصوص لباس پليس شرکت اسـتريمکس با ويژگي هاي مهمي مانند دقت بالا ، مـقاومت در برابر شرايط سخت و کيفيت بالا در ضبط تصاوير  ، بسيار مناسب براي واحد هاي پليسي و نظامي ميباشد .

https://all4webs.com/heyir59755/1587158515931578-1588157515781?48192=52394

https://app.box.com/s/xvy12k58w3gwvdqz4l3qh7hxt0vd21xy

http://seomypassion12.inube.com/blog/8850646/

https://www.b-webdesign.org/dir-wowonder/read-blog/37141

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 331 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:07

پيج اينستاگرام ماکان آريا پارسا

پيشنهاد ما

در سال هاي اخير، بسياري از کارآفرينان در سراسر جهان به موفقيت هاي چشمگيري دست يافته اند. بسياري از صاحبان مشاغل معتقدند که هيچ دستورالعمل مشخصي براي موفقيت وجود ندارد. اما بسياري از کارآفرينان موفق مشترکاتي دارند که به رشد شرکت ها و کسب و کارشان کمک کرده است. به طور کلي عوامل خاصي در موفقيت کارآفرينان نقش داشته است. در اين مقاله ضمن آشنايي با برخي از عوامل اصلي موفقيت کارآفرينان مطرح دنيا، متوجه خواهيد شد که ماکان آريا پارسا کيست و چگونه توانسته به برترين کارآفرين ايراني تبديل شود. قبل از معرفي ماکان آريا پارسا با ? عامل اصلي کارآفرينان موفق آشنا شويد

 

با توجه به پيشرفت سريع فناوري و روش‌هاي ارتباطي، کارآفريني در دهه گذشته به روشي محبوب براي بقا تبديل شده است. عوامل خاصي در موفقيت يک کارآفرين نقش دارند که در زير به آنها اشاره مي شود.

 

خلاقيت و نوآوري

 

طبق مقاله اي با عنوان "کارآفرينان موفق" توسط جوديت ال گليک اسميت در سال 2000، يکي از عوامل کليدي در موفقيت کارآفرينان اين است که اين افراد توانايي ارائه يک مفهوم و ايده جديد و اجراي موثر آن را دارند. . داشتن يک ايده جديد و پرورش آن يکي از عوامل موفقيت کارآفريني است و همين امر کارآفرينان عادي را از کارآفرينان متمايز مي کند.

.

 

مديريت ريسک

 

مديريت ريسک فرآيند شناسايي، تجزيه و تحليل و پاسخ به عوامل ريسکي است که ممکن است در طول عمر پروژه رخ دهد. اگر مديريت ريسک به درستي انجام شود، مي تواند با کنترل رويدادهاي آتي از خطرات احتمالي جلوگيري کند. شروع يک کسب و کار جديد به نوبه خود خطراتي را به همراه دارد. به خصوص اگر شغل و حقوق ثابتي داشته باشيد و آن را به طور کامل رها کنيد تا يک کسب و کار جديد راه اندازي کنيد.

 

با اين حال، کارآفرينان موفق مي دانند که چگونه با انتخاب و تصميم گيري دقيق، ريسک را به حداقل برسانند. شما مي توانيد با انجام تحقيقات گسترده و ارزيابي مزايا و معايب گزينه هاي متعدد، ريسک خود را به حداقل برسانيد.

اشتياق و باور

 

راه اندازي يک کسب و کار شخصي به شجاعت زيادي نياز دارد. بنابراين براي موفقيت در شغل خود به اعتماد و اطمينان کامل نياز داريد

 

برنامه ريزي

 

به گفته CareerChoiceGuide.com، برنامه ريزي ناکارآمد دليل اصلي شکست بسياري از کارآفرينان است. داشتن يک طرح کسب و کار هوشمند و جامع مي تواند به کارآفرين کمک کند تا موانع بالقوه را پيش بيني کند و راه هايي را براي غلبه بر آنها در هنگام وقوع ايجاد کند. قطعا يک کارآفرين موفق اگر برنامه ريزي درستي نداشته باشد، نمي تواند در زمينه کاري خود موفق باشد.

تلاش و پشتکار

 

رشد و شکوفايي يک کسب و کار به زمان زيادي نياز دارد. به خصوص اگر ايده يک تجارت ناب و جديد باشد. عامل مهم ديگر در موفقيت کارآفريني، پشتکار و تلاش خستگي ناپذير در مواجهه با شرايط سخت و پيچيده است. به عنوان مثال، يک بازارياب محصول جديد براي اينکه بتواند محصول خود را به مشتريان هدف خود برساند، بايد بتواند با تماس هاي مکرر، تعدادي از مشتريان بالقوه را به مشتريان عادي تبديل کند. اين پشتکار، پيگيري و تلاش مداوم است که مي تواند يک تجارت را توسعه دهد و يک کارآفرين را از معمولي به عالي برساند. بسياري از کارآفرينان به نبوغ بسنده مي کنند، اما کارآفرينان موفق کساني هستند که در عين داشتن يک ايده جديد در عمل و اجراي آن تلاش و پشتکار مي کنند.

https://www.instagram.com/dr.macanariaparsa/

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 163 تاريخ : پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت: 19:46

اينفلوئنسر مارکتينگ

در اينفلوئنسر مارکتينگ، رهبران عقيده با جامعه گسترده براي اهداف بازاريابي و ارتباطات استفاده مي شوند. هدف افزايش ارزش و اعتبار پيام برند خود بر اساس اعتمادي است که گروه هدف مربوطه به اينفلوئنسرها دارند.

 

اينفلوئنسر مارکتينگ اساساً در مورد برنده شدن طرفداران برند يا محصول است که به عنوان متخصص در زمينه هاي خاص مورد تقاضا هستند. براي مثال، اينفلوئنسرها مي توانند بر ارزيابي و ارزيابي محصولات، خدمات، برندها، شرکت ها يا کارفرمايان تأثير بگذارند.با توجه به اين تأثير بر تصميمات مصرف کننده، سئو سايت اصفهان اکثر شرکت هاي آلماني از اينفلوئنسرها براي انتشار پيام هاي برند خود استفاده مي کنند. دليل ديگر علاقه شرکت ها اين است که دسترسي برخي از يوتيوبرها بسيار زياد است، همانطور که تعداد مشترکان ده ها ميليون نفر نشان مي دهد. تأثيري که در اينجا با اينفلوئنسرهاي کلاسيک با تعداد فالوورهاي بالا مشهود است، با اين وجود، در حال حاضر با به اصطلاح اينفلوئنسرهاي ميکرو با حداکثر 30000 فالوور وجود دارد. دلايل اين امر اين است که آنها گاهي اوقات نرخ تعامل بالاتري در کمپين ها دارند و مهمتر از همه، براي شرکت مقرون به صرفه تر هستند.

 

اساساً، سه نوع مختلف از اينفلوئنسرها را مي توان متمايز کرد:

 

دوستداران برند: آنها تجربه گسترده اي با يک برند و پيوند قوي و مثبت با آن دارند.

منتقدان برند: آنها عموماً از شرکت انتقاد مي کنند يا تجربيات منفي با يک محصول يا برند داشته اند. با دادن نظرات منفي بر تصميم خريد يا نظر اشخاص ثالث تاثير منفي مي گذارند.

کارشناسان برند: اين افراد به عنوان متخصص شناخته مي شوند و براي بسياري از افراد به عنوان مشاور در موضوعات خاص در دسترس هستند. کارشناسان برند معمولاً نگرش خنثي نسبت به يک برند يا محصول دارند و هنگام ارزيابي آن از دانش تخصصي خود استفاده مي کنند.

اينفلوئنسرها مي توانند براي مثال افراد زير باشند:

 

کاربران شبکه هاي اجتماعي با تعداد فالوور بالا (به خصوص اينستاگرام و اسنپ چت)

رضايت مشتريان فعلي با تخصص ويژه

روزنامه نگاران

وبلاگ نويسان

يوتيوبر

افراد مشهور

حرفه اي ها و کارشناسان

سياستمدار

اپراتور انجمن

...

اين راهنماي فشرده نکات و ترفندهايي را براي موفقيت کمپين تأثيرگذار خود به شما ارائه مي دهد. وايت پيپر به تمام سوالات شما از انتخاب اينفلوئنسرهاي مناسب تا پاداش پاسخ مي دهد.

 

 

 

 

 

نمونه هايي از اينفلوئنسرها در يوتيوب

نمونه هايي از اينفلوئنسر مارکتينگ در يوتيوب عبارتند از hauls. در يک حمل و نقل، محصولاتي که توسط شرکت ها خريداري يا ارسال شده اند توسط رهبران عقيده ارائه مي شوند. با انجام اين کار، تصميم خريدي که براي محصول گرفته مي شود اغلب موجه است.

 

اسکرين شات YouTube BibisBeauty Palace

نمونه ديگري از اينفلوئنسر مارکتينگ در يوتيوب به اصطلاح LookBooks هستند. لباس‌هاي مختلف براي روند فعلي ارائه و مقايسه مي‌شوند.

 

اسکرين شات YouTube Mariah Bethany

نمونه ديگري از اينفلوئنسر مارکتينگ در يوتيوب، آموزش هايي است که در آن محصولات يا شرکت ها تبليغ مي شوند. به عنوان مثال، Musikhaus Thomann با YouTubers کار مي کند که آموزش هاي موسيقي را ارائه مي دهند.

 

اسکرين شات YouTube GuitarTunes

به اصطلاح نظرات، که در آن يوتيوب‌برها به يک محصول امتياز مي‌دهند، در يوتيوب بسيار محبوب هستند. اين ارزيابي‌ها اغلب ذهني هستند و گاهي اوقات به طور انتقادي با محصولات برخورد مي‌کنند.

 

اسکرين شات YouTube IGN

Ikea اکنون اولين زنجيره تجهيز است که به محبوبيت ستارگان يوتيوب نيز متکي است، که سه ساعت فرصت دارند تا اتاق نشيمن را به عنوان بخشي از يک چالش راه اندازي کنند. يعني، کاربران يوتيوب AlexiBexi، Sara Desideria، Klein aber Hannah و Max Oberüber هستند که هر کدام يک ويديو در مورد آن منتشر کردند.

 

اسکرين شات YouTube Max Oberüber

درست مانند يوتيوب، در اينستاگرام نيز مي‌توان از تأثير شخصيت‌هاي شناخته شده در شکل‌گيري نظر مصرف‌کننده استفاده کرد. براي مثال، ستارگان فوق‌الذکر يوتيوب، حساب اينستاگرام Ikea را در طول فيلمبرداري تصاحب کردند و در طول روز در استوري پست گذاشتند. حداقل به دليل حدود 700 ميليون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، اينفلوئنسرها نيز در اينستاگرام يافت مي شوند.

 

نمونه هايي از اينفلوئنسرها در اينستاگرام

نمونه کلاسيک اينفلوئنسر، بازيکن ملي پوش آلماني توماس مولر (6.6 ميليون دنبال کننده) است که محصول ژيلت را به وضوح جلوي دوربين مي گيرد.

en market در اينستاگرام اکانت هاي مرتبط با تناسب اندام هستند.پاملا ريف نمونه معروفي از يک حساب اينستاگرام متخصص در تناسب اندام را ارائه مي دهد. با بيش از 4 ميليون فالوور، اين جوان 22 ساله با يک گروه هدف خاص دسترسي بسيار زيادي دارد.

 

اسکرين شات اينستاگرام پاملا ريف

البته کمپين هاي اينفلوئنسر مارکتينگ را مي توان در ساير شبکه هاي اجتماعي مانند توييتر، اسنپ چت يا فيسبوک نيز يافت. اکثر اينفلوئنسرها از چندين کانال استفاده مي کنند که پيام هاي مربوطه را در آنها قرار مي دهند. با اين حال، تا کنون، وضعيت بازار در اينستاگرام و يوتيوب بيش از همه پيشرفت کرده است.

 

مجاز

با گسترش روزافزون اينفلوئنسر مارکتينگ، نگاه حقوقي نيز به طور فزاينده اي به پست هاي اينفلوئنسر معطوف مي شود. از نظر الزامات برچسب‌گذاري، پست‌هايي که اينفلوئنسرها براي آنها پول دريافت کرده‌اند يا محصولات رايگان براي آنها ارسال شده است، بايد به اين عنوان برچسب زده شوند. يک "حمايت شده توسط" معمولاً خيلي مبهم بيان مي شود. اگر پست خود را به‌عنوان «تبليغ»، «تبليغاتي» يا در مورد ويديوها به‌عنوان «پشتيباني‌شده توسط قرار دادن محصول» علامت‌گذاري کنيد، مطمئن هستيد. از طرف ديگر، اگر اکثراً دنبال کنندگان انگليسي زبان داريد، بايد يک "تبليغ" به وضوح در کنار پست خود داشته باشيد، نام هاي آلماني به تنهايي در اينجا کافي نيستند. medienanstalten.de يک ماتريس برچسب‌گذاري منتشر کرده است که توضيح مي‌دهد چه چيزي بايد براي هر قالب در نظر گرفته شود.

 

شرکت هايي که مي خواهند از اين مدل کسب و کار براي خود استفاده کنند، بايد توافقات دقيقي با اينفلوئنسر انجام دهند و مشخص کنند که ماهيت تبليغاتي پست بايد مشخص شود.

https://en.gravatar.com/tahmikain3

https://www.ted.com/profiles/33403259

https://www.goodreads.com/user/show/147733971-tahmi-kain

https://www.behance.net/tahmikain

https://tahmikain3.livejoual.com/profile

https://issuu.com/tahmikain3

https://www.openstreetmap.org/user/TahmiKain3

 

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 164 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:32

بازاريابي وابسته به چه معناست؟

بازاريابي وابسته يک مدل تبليغاتي است که در آن يک شرکت به ديگران (به عنوان مثال، وبلاگ نويسان) براي تبليغ محصولات و خدمات خود و ايجاد فروش پول پرداخت مي کند. شرکت‌هاي وابسته تبليغات مي‌گذارند يا محصولات يا خدمات را در وب‌سايت، برنامه يا وبلاگ خود بازاريابي مي‌کنند. کميسيون در سرنخ هايي که به فروش تبديل مي شوند پرداخت مي شود.

 

چگونه مي توانم يک بازارياب وابسته شوم؟

براي تبديل شدن به يک بازارياب وابسته، در نظر بگيريد که از چه پلتفرمي براي تبليغ محصولات و/يا خدمات استفاده خواهيد کرد.6 وبلاگ ها کانالي موثر براي تبليغات و تبليغ هستند، زيرا به وبلاگ نويس اجازه مي دهد تا به عنوان يک متخصص، نظر خود را درباره پيشنهاد بيان کند.

 

پس از شناسايي يک پلتفرم، دسته بندي خاصي را پيدا کنيد که با آن راحت هستيد يا به آن علاقه مند هستيد. يک بخش متمرکز بهتر مي تواند به شما در جذب يک پايگاه اختصاصي مصرف کننده کمک کند. در مورد برنامه‌هاي وابسته تحقيق کنيد و يک يا چند مورد را بر اساس نياز خود انتخاب کنيد، چه کسب کميسيون‌هاي بالا يا ايجاد ترافيک بيشتر. در نهايت، محتواي جامد و جالب را در اطراف پيشنهادات ايجاد کنيد و براي افزايش ترافيک سايت خود تلاش کنيد.

 

نمونه اي از بازاريابي وابسته چيست؟

Buzzfeed يک شرکت رسانه ديجيتال مستقر در نيويورک است که به خاطر اخبار ويروسي و داستان‌هاي سرگرمي، آزمون‌ها و بررسي محصولات شهرت دارد. بخش خريد Buzzfeed آن محصولات و خدمات شرکاي مختلف را مشخص مي کند و آنها را بررسي مي کند. بازديدکنندگان مي توانند بررسي هاي محصول Buzzfeed را بخوانند و پيوندهاي وابسته را براي خريد انتخاب کنند. Buzzfeed از هر فروش ايجاد شده از وب سايت آنها کميسيون دريافت مي کند.

 

به عنوان يک بازارياب وابسته چقدر مي توانيد درآمد داشته باشيد؟

درآمد براي بازاريابان وابسته متفاوت است، برخي از آنها چند صد دلار و برخي شش رقمي درآمد دارند. بستگي به اين دارد که چه چيزي در بازار عرضه مي شود، چه ميزان نفوذ بازارياب، ميزان دسترسي شرکت وابسته و چه مقدار زمان براي بازاريابي محصولات سرمايه گذاري شده است. اغلب، کساني که زمان بيشتري را صرف بازاريابي محصولات شرکت مي کنند، درآمد بيشتري کسب مي کنند.

 

بازاريابي وابسته در سال 2021: چيست و چگونه مي توانيد شروع کنيد

 

در ساعتي ناخدا بيدار شويد. از طريق انسداد کامل، خيابان‌هاي مملو از مسافران نيمه‌خواب، به سمت دفتر حرکت کنيد. از طريق ايميل بعد از ايميل خسته کننده تا زمان انتشار شيرين در ساعت پنج وارد ايميل شويد.

 

صداي وحشتناکي است؟

 

چه مي‌شود اگر به‌جاي پرداختن به يکنواختي و بي‌حوصلگي مسابقه موش‌ها براي کسب درآمد چند دلاري، مي‌توانيد در هر زمان و از هر کجا - حتي وقتي خوابيد - درآمد کسب کنيد؟

 

اين مفهوم پشت بازاريابي وابسته است.

 

بازاريابي وابسته يک تاکتيک محبوب براي افزايش فروش و ايجاد درآمد آنلاين قابل توجه است. فشار جديد به سمت تاکتيک هاي بازاريابي نه چندان سنتي که هم براي برندها و هم براي بازاريابان وابسته بسيار مفيد است، نتيجه داده است. در حقيقت:

 

81 درصد از برندها و 84 درصد از ناشران از قدرت بازاريابي وابسته استفاده مي کنند، آماري که با افزايش هزينه هاي بازاريابي وابسته هر ساله در ايالات متحده، همچنان افزايش مي يابد.

هر ساله 10.1 درصد افزايش هزينه هاي بازاريابي وابسته در ايالات متحده وجود دارد، به اين معني که تا سال 2020، اين رقم به 6.8 ميليارد دلار خواهد رسيد.

در سال 2018، هزينه‌هاي بازاريابي محتوا 62 درصد از طرح‌هاي بازاريابي سنتي ارزيابي شد، در حالي که به طور همزمان سه برابر بيشتر از روش‌هاي سنتي توليد مي‌شد. در واقع، 16 درصد از تمام سفارشات انجام شده به صورت آنلاين را مي توان به تأثير بازاريابي وابسته نسبت داد.

در مارس 2017، ساختار وابسته آمازون تغيير کرد و نرخ‌هايي بين 1 تا 10 درصد از درآمد محصول را براي سازندگان ارائه کرد و اين فرصت را براي شرکت‌هاي وابسته فراهم کرد تا درآمد غيرفعال خود را بر اساس عمودي که در آن مي‌فروشند به‌طور چشمگيري افزايش دهند.

بازاريابي وابسته جيسون استون، که با نام ديگر مربي ميليونر شناخته مي شود، تنها در ماه هاي ژوئن و ژوئيه سال 2017، مسئول 7 ميليون دلار فروش خرده فروشي بود.

بازاريابي وابسته چيست؟

بازاريابي وابسته فرآيندي است که از طريق آن يک شرکت وابسته براي بازاريابي محصولات شخص يا شرکت ديگري کميسيون دريافت مي کند. شرکت وابسته به سادگي محصولي را که از آن لذت مي برد جستجو مي کند، سپس آن محصول را تبليغ مي کند و از هر فروش که انجام مي دهد، بخشي از سود را به دست مي آورد. فروش از طريق پيوندهاي وابسته از يک وب سايت به وب سايت ديگر رديابي مي شود.

https://www.behance.net/hyehewitt
https://hyehewitt7.livejoual.com/profile
https://www.quora.com/profile/Hye-Hewitt
https://www.twitch.tv/hyehewitt7
https://www.openstreetmap.org/user/HyeHewitt7
https://www.tripadvisor.com/Profile/hyeh2022
https://www.4shared.com/u/qE5t9yC5/HyeHewitt7.html
https://www.indiegogo.com/individuals/28602226
https://www.mixcloud.com/HyeHewitt7/
https://www.sbnation.com/users/HyeHewitt7
https://www.reverbnation.com/artist/female2359
آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 214 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:16

کانال تلگرام دکتر ماکان آريا پارسا

 

 

آنها باهوش هستند. همه در آن شرکت مي کنيم...!

 

شايد اگر از مردم بپرسيم که آيا توهم زيرکانه اي داري يا نه، هيچ کس نگويد بله! من توهم هوش دارم! و البته ويژگي اصلي توهم هوش اين است که خود فرد از رفتار خود آگاه نيست وگرنه هيچکس دوست ندارد فريب بخورد! براي شناخت بهتر خود لطفا اين مقاله را تا انتها بخوانيد و فکر نکنيد همه چيز را مي دانيد!

https://t.me/drmacancom

 

دکتر ماکان آريا پارسا تاجر ايراني کتابي به نام توهم هوش را ترجمه کرده است. او در اين کتاب از توهمي به نام «توهم هوش» يا به طور کلي تر، «توهم هوش» صحبت مي کند.

 

در مقاله زير مي خواهيم بررسي کنيم و ببينيم که چرا "توهم هوش" مضر است و چگونه از اين توهم جلوگيري کنيم؟

 

پس از مطالعه اين مقاله با بيوگرافي و کتاب هاي آريا پارسا بيشتر آشنا مي شويم.

 

 

 توهم هوش چيست؟

 

توهم هوش دو سطح دارد.

 

در اولين و ساده ترين سطح، ما 100? مطمئن هستيم که آنچه خوانده ايم يا ديده ايم درست است.

 

اما سطح دوم پيشرفته تر است و مخاطرات بالاتر است.

يا وقتي نوبت به بالاترين سطوح اقتصاد ايالتي مي رسد، برخي افراد راه حل هاي فوري و اصلاحي ارائه مي دهند.

 

در عين حال اگر مشکل از نحوه بازي تيم ورزشي است، همه به عنوان کارشناس علوم ورزشي از اشتباهات مربيان و داوران صحبت مي کنند.

 

حقيقت اين است که ما سعي مي کنيم همه چيز را معنا کنيم و اين يک توهم در ما ايجاد مي کند. چيزي که استيون هاوکينگ باهوش بزرگ معاصر مي بيند مخالف دانش و بدتر از ناداني است.

 

در اين سطح فکر مي کنيم خيلي بيشتر از آنچه به ما ياد داده شده است مي دانيم. يعني در برآورد هوش و مهارت خود در يک موضوع اشتباه مي کنيم. بنابراين ما اعتماد به نفس کاذبي خواهيم داشت که رهايي از آن آسان نيست.

 

علائم توهم چيست؟

 

فکر مي کنيد چنين جملاتي را از ديگران شنيده ايد يا خودتان از آنها استفاده کرده ايد؟

 

من خودم مي دانستم و نيازي به گفتن نبود

 

اين مقاله هيچ ربطي به من ندارد.

 

من مکرر به يک سمينار رفتم اما فايده اي نداشت.

 

کتاب هاي تکراري بهترين افزودني براي روز هوشمند ما با دانش هستند.

 

· نه! اين درست نيست! همه آنها اشتباه مي کنند!

 

ديدن اين صحنه در مهماني ها احتمالاً همان چيزي است که همه درباره سياست فکر مي کنند.

 

 

چه چيزي توهم هوش را در ما ايجاد مي کند؟

 

اين عوامل اساساً توهم هوش را در ما ايجاد مي کنند:

 

1- سيستم پاداش مغز

 

در مغز هورموني به نام دوپامين (هورمون لذت) وجود دارد.

 

وقتي مغزمان به ما مي گويد که اين هورمون را آزاد کنيم، لذت مي بريم.

 

مثلا وقتي به ما خبر مي دهند که در بانک جايزه گرفته ايم، وقتي در کنکور قبول مي شويم يا اطرافيانمان تشويق مي شوند.

 

مغز ما مي خواهد با ترشح مداوم اين هورمون شادتر باشد، بنابراين به دنبال دليلي براي اين کار است. يکي از دلايل اصلي ترشح دوپامين توسط مغز اين است که ما چيزي را مي دانيم يا حداقل احساس مي کنيم که آن را مي دانيم.

 

هر بار که چيزي را مي دانيم يا مهارتي را مي دانيم و آن را انجام مي دهيم، سيستم پاداش در مغز فعال مي شود. درست مثل يک معتاد!

 

 2- اهميت قضاوت ديگران

 

شايد شما هم چنين افرادي را ديده باشيد! افرادي که معمولا حرف ديگران را تکذيب مي کنند و فکر مي کنند ديدگاهشان درست است!

 

اين افراد مجذوب ظاهر افراد کاملاً متفاوت، باهوش و متفکر هستند. حقيقت اين است که آنها دوست دارند به عنوان بهترين کساني که مي شناسند شناخته شوند. اين افراد که من به آنها «داناي کل» مي گويم معمولا شنوندگان خوبي نيستند. آنها تمايلي به مشورت با ديگران ندارند و مي خواهند دانش آنها جديد و متفاوت باشد.

 

اين افراد توهم هوش را تشکيل مي دهند زيرا معمولاً براي نظرات ديگران ارزش کمتري قائل هستند.

 

گاهي اوقات بهتر است باورهاي خود را در مورد مسائل مختلف دوباره بررسي کنيم. ما اغلب فکر مي کنيم که باورها و هوش ما واقعي و غيرقابل انکار است.

 

به عنوان مثال، ممکن است فکر کنيم که سرمايه گذاري در طلا امن ترين راه براي سرمايه گذاري است. اما واقعاً چند بار سعي کرده ايم تحليل تکنيکال را رد کنيم؟

براي اينکه مطمئن شويد چيزي را ياد گرفته ايد، بايد ببينيد چقدر در انجام آن مهارت داريد. دانش تنها با تمرين و تکرار مي تواند به مهارت تبديل شود.

 

براي مقابله با توهم هوش بايد عملگراتر باشيد. به اين ترتيب نه تنها توهم هوش را از بين مي بريد، بلکه اعتماد به نفس خود را نيز افزايش مي دهيد.

 

3- موتور يادگيري خود را هميشه روشن نگه داريد

 

هر چيزي و همه چيز را امتحان کنيد

 

اين اولين قدم براي دور شدن از توهم هوش است که باورهاي شکل گرفته در خود را اصل نمي دانيم.

 

 3- فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي

 

تا صد سال پيش اينترنت و فضاي مجازي نامي نداشتند، اما اکنون ستون فقرات همه زندگي ها هستند.

 

عضويت در شبکه هاي اجتماعي پس از خريد گوشي موبايل به يک عادت تبديل شده و به منبع اصلي اخبار تبديل شده است.

 

با خواندن متني فلسفي درباره اگزيستانسياليسم يک کليک فاصله داريد. چقدر به خواندن چگونه بمب اتمي بسازيم نزديک هستيد؟

 

پس دنياي اطلاعات و اخبار، درست و غلط، سالم و ناقص در دستان شماست. سرعت توليد اطلاعات به قدري بالاست که فرصتي براي تحليل و بازنگري وجود ندارد.

 

چگونه با توهم هوش کنار بيايم؟

 

زمان تجويز داروي توهم زا فرا رسيده است.

 

1. بپذيريد که باورهاي شما درست نيست

 

2. هوش کافي نيست، کسب مهارت

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 438 تاريخ : يکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت: 18:29

فوايد دارچين و عسل براي آرتروز؛ خواص ضد التهابي، آنتي اکسيداني و تغذيه اي

 

عسل و دارچين معمولاً به عنوان افزودني هاي شيرين به دستور العمل ها و نوشيدني هاي گرم شناخته مي شوند، اما يقينا چيزي فراتر از طعم عالي ارائه مي دهند. از آنجايي که عسل و دارچين داراي خواص آنتي اکسيداني و ضد التهابي هستند، ممکن است بتوانند به افراد مبتلا به آرتريت نيز کمک کنند.

 

درمان زانو درد با عسل و دارچين

در طول تاريخ و هنوز هم، دارچين به عنوان داروي بسياري از بيماري ها در نظر گرفته شده است. از آن براي تسکين فشار خون بالا، دندان درد، آرتريت و موارد ديگر استفاده مي‌شود. عسل قرن‌هاست که براي اهداف دارويي استفاده مي‌شود و به داشتن تعدادي اسيد آمينه، مواد معدني، ويتامين‌ها و آنزيم‌ها معروف است. . تحقيقات همچنين نشان مي دهد که عسل ممکن است برخي از خواص ضد التهابي را داشته باشد. و براي درمان آرتروز مي توانيد از خواص عسل طبيعي بهره ويژه ببريد.

 

عسل و دارچين نيز در شيوه هاي آيورودا براي مواردي مانند کاهش وزن و سوء هاضمه استفاده مي شود. همچنين از اين اصل پيروي مي کند که بيماري بر اساس عدم تعادل در بدن، استرس، يا آگاهي فرد است. و با تجويز غذا ها و داروهاي گياهي ارگانيک سعي در بازگرداندن تعادل به جسم بيمار را دارند.

 

خواص دارچين براي زانو درد و آرتريت

دارچين ادويه اي شيرين است و داراي ترکيبات زيادي است که به سلامت کلي شما کمک مي کند. اين ادويه داراي مواد مغذي زيادي مانند فيبر، کلسيم، آهن، منيزيم، فسفر، روي و غيره است. با خواص آنتي اکسيداني خود - مانند سينامالدئيد و اسيد سينماتيک - شناخته شده است که از آسيب سلولي در بدن جلوگيري مي کند.

 

دارچين از پوست درختان دارچين به دست مي آيد. انواع مختلفي از دارچين وجود دارد که از نقاط مختلف جهان مي آيد. از ريشه، ميوه، گل و برگ درخت دارچين براي ادويه، پخت و پز و مصارف دارويي استفاده مي شده است. برخي از مواد مغذي آن شامل کلسيم، پروتئين، آهن، ويتامين D و پتاسيم است.

 

دارچين همچنين به دليل خواص آنتي اکسيداني و ضد التهابي شديد آن به بيماران مبتلا به آرتريت کمک مي کند. تحقيقات نشان داده است که دارچين داراي بالاترين فعاليت آنتي اکسيداني در بين 26 ادويه است. برخي از خواص آنتي اکسيداني موجود در پوست دارچين عبارتند از:

 

پروسيانيدين: اين ماده معمولاً در ميوه ها و سبزيجاتي مانند انواع توت ها، پرتقال، انگور، آناناس، هويج، بادمجان و مغزها مانند بادام هندي، بادام و گردو يافت مي شود. پروسيانيدين ها همچنين داراي خواص ضد التهابي هستند.

کاتچين: به دليل خواص آنتي اکسيداني که دارد از آسيب سلولي جلوگيري مي کند. تحقيقات همچنين نشان داده است که اين خاصيت همچنين مي تواند از تجزيه غضروف در بدن جلوگيري کند. پس به راحتي قابل درک است که ترکيب دارچين و عسل براي درد مفاصل کاملا اثرگذار و مسمر ثمر خواهد بود.

 

علاوه بر اين، مطالعات نشان مي دهد که ترکيبات فلاونوئيدي متعدد در دارچين داراي خواص ضد التهابي است

 

.

 

 

چه مقدار دارچين در روز براي درد آرتروز مصرف مي شود؟

 

محققان دريافته اند که مکمل دارچين مي تواند يک درمان بالقوه براي بهبود علائم باليني در افراد مبتلا به آرتريت روماتوئيد و التهاب باشد.

 با اين حال، قبل از شروع مصرف دارچين براي علائم خود، با يک متخصص مراقبت هاي بهداشتي صحبت کنيد.

 

عسل براي استخوان و درد مفاصل

عسل يک محصول طبيعي است که از قديم الايام براي اهداف تغذيه اي و دارويي استفاده مي شده است. عسل همچنين به عنوان يک درمان جايگزين براي شرايط باليني توصيف شده است.

 

خواص آنتي اکسيداني اصلي عسل فلاونوئيدها و پلي فنول ها هستند. اين دو خاصيت داراي ترکيباتي هستند که اثرات ضد التهابي در عسل دارند. يک مطالعه نشان داد که عسل داراي اثر ضد التهابي است و مي تواند براي درمان التهاب مزمن و حاد استفاده شود.

 

همراه با عسل، سرکه سيب يکي ديگر از موارد محبوب براي استفاده چند منظوره از جمله درمان برخي از بيماري‌هاي سلامتي است. مصرف خوراکي و استفاده موضعي، مي تواند در فرآيند درمان التهابات دست و پا با عسل طبيعي به شما کمک کند.

 تحقيقات کافي براي نشان دادن اينکه سرکه سيب مي تواند به آرتريت کمک کند، در حال انجام است.

 

حقايق تغذيه اي عسل

طبق گزارش USDA، يک فنجان عسل خام داراي پتاسيم، پروتئين، ويتامين C، کلسيم و آهن است.

خطرات و عوارض جانبي

اگرچه دارچين و عسل هر دو براي کمک به آرتريت شناخته شده اند، اما خطراتي نيز وجود دارد. عسل به دليل داشتن کالري و قند مي تواند باعث افزايش وزن شود. همچنين شناخته شده است که باعث افزايش قند خون مي شود. دارچين کاسيا (در مقايسه با دارچين سيلان که در سطح بين المللي يافت مي شود رايج ترين در بازارهاي آمريکا است) حاوي کومارين است و در صورت مصرف زياد باعث آسيب کبد و کليه مي شود. اما بايد بدانيد که اين هداياي الهي هرگز نمي توانند خطرناک تر از غذاهاي کارخانه اي و کنسروها و فست فود هاي کشنده موجود در بازار باشند.

 

 

 

استفاده در ميان وعده و غذاها

راه هاي زيادي براي گنجاندن عسل و دارچين در رژيم غذايي و سبک زندگي شما وجود دارد. افزودن آن به بلغور جو دوسر، چاي يا اسموتي ها گزينه بسيار خوبي است. دارچين و عسل نيز افزودني هاي عالي به دستور العمل هاي ناهار، شام و ميان وعده ها هستند.

 

يک پيشنهاد خيلي خوب

از عسل و دارچين براي مصارف زيادي استفاده مي شود. چه در يک چاي يا در يک دستور غذا اضافه شود، اينها برخي از مواد اصلي شناخته شده در خانواده ها هستند. همچنين تحقيقاتي در مورد اهداف و فوايد دارويي آنها وجود دارد. اگر به دنبال درمان هاي اضافي براي کمک به آرتريت هستيد، چه داروهاي طبيعي، چه داروها يا پمادها، پيروي از دستورالعمل ها و پيشنهادات يک متخصص مراقبت هاي بهداشتي مهم است. آنها مي توانند به شما در تصميم گيري صحيح کمک کنند. پس براي درمان آرتروز با عسل بدون هيچ نگراني از اين نعمت گرانقدر بهره ببريد.

همچنين براي خريد عسل طبيعي اصل مي توانيد به فروشگاه با تجربه سوغات نهاوند مراجعه نماييد.

 

http://ict-edu.uk/user/bobbymiller4/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=fd016738-1c37-402a-9435-b3148af2bddd

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://soghatnahavand.ir/product-category/honey/

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://soghatnahavand.ir/

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:BobbyMiller4

https://www.pubpub.org/user/shaa-meyer-35

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:BobbyMiller4

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://soghatnahavand.ir/product-category/honey/

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 188 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 18:16

داکرومات چيست

داکرومات اصلي ترين پوشش معدني است که بيشتر در توربين هاي بادي، کاميون هاي سنگين، دريايي، کشاورزي، تجهيزات ساختماني و صنايع هوافضا و غيره استفاده مي شود.

يک پوشش داکرومات با کيفيت خوب داراي ويژگي هاي مختلفي مانند حفاظت در برابر خوردگي چهار طرفه، حفاظت از عمل گالوانيکي و غيرفعال شدن است. اکسيدهاي روي و کربنات‌ها مي‌توانند به ناحيه آسيب‌ديده بروند و پوشش را بازسازي کنند، اين امر خود ترميم پوشش داکرومات را امکان‌پذير مي‌کند.

پوشش داکرومات مزاياي مختلفي را ارائه مي دهد. داکرومات 5-7 ميکرون و داکرومات L 7-9 ميکرون است. پوشش داکرومات نيازي به تردي هيدروژني، اسيد شويي يا آبکاري الکتريکي ندارد. مواد تشکيل دهنده دو فلز مقاوم در برابر خوردگي هستند. ماهيت معدني آن را در برابر حلال هاي آلي مقاوم مي کند. پوشش داکرومات مقاوم در برابر حرارت و رسانا است. مقاومت در برابر پاشش نمک است. در برابر خوردگي محافظت بيشتري نسبت به روي دارد. جدا از تمام اين ويژگي ها، پوشش داکرومات داراي مزاياي زيست محيطي نيز مي باشد، زيرا از فلزات غير سمي تشکيل شده است. از آنجايي که بر پايه آب است، عاري از ساير حلال هاي سمي است

انواع  پوشش داکرومات بر اساس خواص

BASECOAT: اين روکش از فلکس آلومينيوم روي با کلاسورهاي مختلف به رنگ نقره اي ساخته شده است.

داکرومات 310/320: اين روکش آلومينيوم روي مبتني بر کروم شش ظرفيتي است. آنها در بست ها، مهره ها، فنرها، گيره هاي شلنگ و غيره استفاده مي شوند.

داکرومات 500: اين روکش آلومينيوم روي مبتني بر کروم شش ظرفيتي است که خود روغن کاري مي شود و در اتومبيل، ساختمان، آسياب بادي و غيره استفاده مي شود.

Geomet 720: اين روکش ورقه اي آلومينيومي بر پايه سيليکات است که کاملاً عاري از کروم است. در بست ها، مهره ها، فنرها، گيره هاي شلنگ، خودرو و ساخت و ساز استفاده مي شود.

Geomet 321: اين نيز پوشش ورقه‌اي آلومينيوم روي مبتني بر سيليکات است

کاملا عاري از کروم در بست ها، مهره ها، فنرها، گيره هاي شلنگ، خودرو و ساخت و ساز استفاده مي شود.

Geomet 500: اين نيز پوشش ورقه‌اي آلومينيوم روي سيليکات است

کاملاً عاري از کروم است، خود روغن کاري مي شود. مورد استفاده در خودرو، ساخت و ساز، آسياب بادي و غيره

Geomet 320/360: اين يکي ديگر از پوشش هاي ورقه اي آلومينيوم روي پايه سيليکات است که کاملاً عاري از کروم است. محتواي آلومينيوم بالايي دارد و مقاومت حرارتي بهتري را ارائه مي دهد. به خصوص براي ديسک ترمز استفاده مي شود.

به دليل خواص، کاربردها و مزاياي آن، انواع مختلف پوشش هاي داکرومات تقاضاي زيادي در بازار دارند. توليد کنندگان زيادي

انواع داکرومات

پوشش داکرومات داراي کاربر هاي بسيار وسيع و ارزشمندي در صنعت ميباشد ، مقاومـت بسـ?ار   با? در برابر خوردگ? ، حرارت ، عدم ا?جـاد تـردي ه?ـدروژن?، سازگاري با پوشش هاي بعدي و مقاومـت بـ? نها?ـت در برابـر خوردگ?گالوان?ک از جمله آنها ميباشد . براي مثال در کشور ژاپن شرکت هاي تول?د کننده خودرو ، اکثر قطعات خودرو را با پوشش داکرومات پوشش دهي  م? کنند ، هم چن?ن براي ابزار آ?ت جنگـ? در ايالات متحده آمريکا  ، اسـتانداردهاي نظـام?  بر اساس پوشش داکرومات (MIL-C-87115 Dacrotized) بــهمنظــور ا?جــاد  مقاومت در برابر خوردگ? در نظر گرفته شده است . در مهندس? شهرسازي ا?نپوشش به عنوان ?ک فرآ?ند اصل? در پروژه هاي ساخت تونل ، بزرگراه و پروژه هاي ب?شمار ساخت مترو بـه کـار رفته و ميرود
محلول داکرومات ?ک ماده محلول درآب حاوي مواد تفلون?، ذرات ر?ز روي، آلـوم?ن?م ، cro3،cr2o3 و غ?ـره  است. مواد تفلون?،mcro3 وmcr2o3 به شکل غ?ر محلول در آب به عنوان چسببراي به هم پ?وسـتن  ذرات ر?ز روي و آلوم?ن?م که در چند?ن ??ه ورقه ورقه ميباشد براي ا?جاد?ک ??ه پوشش? به کار م? رود .

پوشش داکرومات
ح?ل در منطقه پ?شگرم کوره پخت در دماي 100 درجه سانتيگراد بخار شده و مواد روي قطعه خشک مـ? شـود  . و در دمـاي  حدود 320 الي 350 درجه سانتيگراد پودرهاي آلوم?ن?م و روي کام?"روي قطعه پخت م? شود و ا?ن ??ه مانع? محکـم بـ?ن قطعـه و اکس?ژن و رطوبت ا?جاد م? کند.اس?د کروم در پوشش داکرومات مثل روي سطح آهن را غ?ر فعـال مـ? کنـد   . ضمنا" سطح آهن با س?ستم آند قربان?شونده روي محافظت م? شود
از کاربردهاي متنوع پوشش داکرومات در صنعت ميتوان به موارد زير اشاره نمود :

-
صنعت خودرو :
پيچ و مهره ، واشر ، لوله هاي آب ، فنر ، بست ، قطعات پرسي و ...
-
صنايع دريايي :
قطعات خارجي موتور ، بست ها و لوله هاي آب ، تجهيزات سبک ، زنجير ها و ....  
 
-
صنايع ريلي :
پيچ و مهره ، واشر ، بست ، ريل ، فنر و ...

-
صنايع کشاورزي و گلخانه اي :
يچ،مهره،واشر،بست ريل،قطعات پرسي و قطعات در مجاورت آب و رطوبت
- نيروگاه ها و تاسيسات انتقال نيرو :
يراق آلات ، پيچ،مهره،واشر،اتصالات و...     

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 210 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 6:41

ايرلاين (خطوط هوايي) چيست؟

شرکت هواپيمايي يا شرکت هواپيمايي شرکتي است که علاوه بر حمل و نقل مسافر بر روي هواپيما، مديريت بار را نيز بر انجام مي دهد.

eee_9ctk.jpg

دامنه عمليات شرکت هاي هواپيمايي  شهران گشت معراج. بسيار گسترده است و مهم نيست که يک شرکت هواپيمايي بين المللي باشد يا يک شرکت هواپيمايي کوچک محلي، با اين حال، اين شرکت هواپيمايي طيف گسترده اي از فعاليت هاي مربوط به حمل و نقل مسافران و محموله ها را مديريت مي کند.

 

مسافران مي توانند بليط هاي خود را مستقيماً از خود شرکت هاي هواپيمايي خريداري کنند يا از عوامل خود در سراسر جهان بليط بخرند. يک برنامه پرواز منظم براي پروازها وجود دارد. صنعت هوانوردي پيشرفت قابل توجهي داشته است و در نتيجه شرکت هاي هواپيمايي تمام تلاش خود را براي راضي کردن مشتريان خود انجام مي دهند.

شرکت خدمات مسافرتي و جهانگردي شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمي از سازمان هواپيمايي کشوري و سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي وگردشگري يکي از شرکت مسافرتي خصوصي در تهران مي باشد که با همکاري بسيار نزديک با شرکت هواپيمايي معراج شروع به فعاليت کرده است .

فعاليت اين شرکت در زمينه تنظيم برنامه هاي سفر ، اخذ ويزا ، فروش پروازهاي داخلي وخارجي ، فعاليت در حوزه گردشگري ، مجري مستيقم تورهاي داخلي و خارجي ، زميني و هوايي و صدور بيمه نامه مسافرتي مي باشد. اين شرکت با داشتن اطلاعاتي کامل در زمينه تورهاي مسافرتي و داشتن کارکناني کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفري لذت بخش را براي مسافرين خود فراهم مي سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع :  ايرلاين معراج

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 194 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 4:49

 به نقل از کارشناسان مجموعه اکين نهال: تاثير مواد آلي و معدني ميتواند تا حد بالايي تضمين کيفيت بالاي محصولات را تضمين کند.

تاثير خاکستر در درخت گردو

نهال گردو جزو يکي از بهترين نهال هاي دنيا است که امروزه همه سعي مي کنند آنرا بکارند و تمام تلاششان بر اين باشد که ميزان باردهي و کيفيت را افزايش بدهند.

در مطالب زيادي درباره تقويت نهال گردو توضيح داديم در اين مطلب قصد داريم درباره تاثير خاکتر در درخت گردو به عنوان يک کود مغذي بگوييم و از طرفي مزايا و معايب آنها را مورد بررسي قرار بدهيم.

شايد خيلي جالب باشد که بگوييم خاکستر براي درخت گردو مي تواند مفيد باشد اما واقعا اينگونه است و يک اثر عالي در رشد و باردهي نهال گردو دارد.

و اين ارزش و اهميت خاکستر براي درخت گردو بخاطر وجود کلسيم و فسفر و پتاسيم و بطور کلي عناصر مفيد در آن مي باشد.

خاکستر درخت گردو چيست؟

خاکستر سوزاندن پوشش گياهي – چوب و ذغال سنگ است. همانطور که از نامش پيداست خاک مي باشد. بعد از اينکه چوب يا دغال سنگ سوزانده شد يک خاکستر از آن بدست مي آيد که سرشار از مواد معدني و عناصر مفيد است.

خاکستر در درخت گردو مي تواند اثرات عالي را به همراه داشته باشد که در ادامه مطلب به آنها مي پردازيم.

تاثير خاکستر در درخت گردو + مزايا

يکي از مهم ترين دلايل و فاکتورهاي مهم در رشد و بازدهي درخت گردو اهميت دادن به تغذيه و کود درست است. خاکستر داراي مواد آلي و مواد معدني مفيدي مي باشد که عناصر موجود در آن موجب تقويت و باردهي بهتر نهال گردو مي شود.

  • خاکستر داراي عناصر ارزشمندي مثل کلسيم – منيزيم و پتاسيم سه عنصر مهم و اساسي درخت گردو است.که استفاده از آن در زمان مناسب و بصورت درست و منظم مي تواند اثربخشي خوبي را بدنبال داشته باشد.
  • خاکستر در درخت گردو موجب کنترل ميزان اسيديته خاک مي شود

استفاده از خاکستر موجب مي شود تا ميزان اسيدي بودن و قليايي بودن خاک کنترل شود و اين بدليل وجود آهکي مي باشد که در خاک است. اين مواد جزو کودهاي ارگانيکي است که تاثير بالايي دارد و از طرفي بخوبي و به سرعت جذب خاک مي شود.

  • کنترل و دوري آفات و بيماري در درخت گردو

برخي از باغداران از وجود شپشک و کرم و برخي موجودات ريز ناراحت هستند و ميخواهند به روشي آنها را از بين ببرند علاوه بر مفيد بودن خاکستر خاک براي درخت گردو مي توان در از بين بردن آفات نيز موثر باشد.

چرا استفاده از خاکستر در درخت گردو بسيار توصيه مي شود

از مزايا خاکستر در درخت گردو گفتيم يکي از موارد بسيار مهمي که بايد گفته شود ميزان اسيديته بودن خاک است. اگر خاک خيلي اسيدي باشد ديگر مواد مغذي و مفيد را جذب خود نمي کند و در نهايت موجب نرسيدن مواد لازم و ضروري به خاک مي شود.

اگر خاک باغتان اسيديته است حتما سعي کنيد با خاکستر درخت گردو اين مشکل را برطرف کنيد.البته حتما خاک را قبل از استفاده از کود مورد بررسي و آزمايش قرار بدهيد.

معايب استفاده از خاکستر در درخت گردو

حالا از مزايا عالي خاکستر درخت گردو گفتيم آيا مي تواند معايب و ضرري براي درخت داشته باشد؟ بله اما وقتي که بصورت صحيح و در زمان نامناسب از خاکستر براي درخت گردو استفاده نکنيد.

البته بطور کلي در استفاده از هر نوع کودي بسيار توصيه شده است به زمان و نحوه و ميزان استفاده از آن توجه کنيد.

بهترين زمان مصرف کود در درخت گردو

اگر به زمان مصرف کود در درخت گردو اهميت ندهيد نه تنها براي درخت سودي به همراه نخواهد داشت و در باردهي موثر نيست بلکه موجب کاهش ميزان باردهي و ضرر رساندن به درخت گردو مي شود.

بهترين زمان کود خاکستر درخت گردو فصل بهار بوده قبل از اينکه درخت شکوفه بدهد و باردهي را آغاز کند.

حتما براي کسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد از اين سايت فرنسوي willemsefrance نيز کمک بگيريد.

 نکات مهم در استفاده از خاکستر درخت گردو

  1. نکته بسيار مهم اين است که حتما در هنگام کود دادن خاکستر در درخت گردو توجه به خشک بودن خاک داشته باشيد و در هنگام بارندگي از کوددهي خودداري کنيد.
  2. حتما قبل از اينکه از خاکستر درخت گردو استفاده کنيد توجه داشته باشيد که ميزان اسيدي بودن و قليايي بودن خاک (ph) را بررسي کنيد.

خاکستر داراي آهک مي باشد و اگر بصورت نادرستي استفاده شود مي تواند مضر باشد.

  • خاکستر را با کود تازه ترکيب نکنيد چرا که موجب مي شود تا نيتروژن بخوبي در خاک تشکيل نشود و جذب مواد آلي بخوبي صورت نگيرد.

چگونه خاکستر بسازيم

نوع خاکستر و کيفيت آن نيز بسيار اهميت دارد. بايستي براي استفاده از خاکستر تنها چوب ها سوخته شوند نه اينکه پلاستيک و لاستيک و .. نيز در آن وجود داشته باشد.اينگونه موجب کاهش عملکرد در درخت مي شود.

تهيه کردن خاکستر کار سخت و دشواري نيست. مي توانيد چوب را بسوزانيد و يا ذغال سنگ را سوزانده و بگذاريد بخوبي خنک شود.بعد از اينکه سرد شدند مي توانيد آنها را در کيسه هايي مناسب که مرطوب و خيس نباشند بريزيد.

به هيچ عنوان خاکستر درخت گردو را در جايي که خيس است و يا بارندگي وجود دارد نگذاريد.

چه شاخ و برگ هايي را براي تهيه خاکستر درخت گردو انتخاب کنم

در فصل بهار و پاييز شاخه ها بسيار بهتر مواد مغذي را جمع آوري مي کنند. شاخه هايي که بر روي زمين مي افتند را جمع آوري کرده و از آنها استفاده کنيد.

بهتر است از جمع آوري شاخه هايي که در کنار خيابان و جاده ها ريخته صرف نظر کنيد چون ممکن است گازهاي خروجي را به خود جذب کرده باشند و مضر باشد.

در نظرات باغداران و کشاورزان مشخص شده است که بهترين خاکستر از برگ درخت گردو مي باشد که ميزان عناصر بسيار عالي در آن وجود دارد.

کارشناسان نهالستان اکين نهال  در برحسب تحقيق و تجربه معتقد هستند  سعي کنيد از خاکستر خوب و باکيفيتي براي خاک درخت گردو خود استفاده کنيد تا اثربخشي خوبي را به همراه داشته باشد.

آيا مي دانستيد خاکستر سيگار جزو خاکسترهاي مفيد درخت گردو است!

سيگار براي بدن بسيار ضرر دارد و موجب آسيب رساندن به ريه ها مي شود اما وقتي ميسوزد و خاکستر مي شود مواد مضر آن از بين مي رود.استفاده از خاکستر سيگار هم مي تواند در ايمني سازي و تقويت خاک موثر باشد.

اما خب بدست آوردن مقدار زياد خاکستر سيگار سخت است و شايد اصلا نشدني باشد.البته مي توانيد براي گلدان هاي کوچکي که در خانه است از آنها استفاده کنيد.

خاکستر ذغال سنگ جزو خاکسترهاي بسيار عالي و مفيد مي باشد.داراي عناصر مفيد و بي نظيري است که توصيه مي کنيم از اين خاکسترها استفاده کنيد.اما باز هم تاکيد مي کنيم بهترين نوع خاکستر برگ درخت گردو مي باشد.

نتيجه گيري استفاده از خاکستر در درخت گردو

خاکستر در درخت گردو مي تواند تاثير عالي در ميزان باردهي داشته باشد و موجب تقويت نهال گردو شود.خاکستر داراي مواد معدني عالي و کلسيم و فسفر و نيتروژن و پتاسيم است که در مقاوم سازي درخت موثر است.

در اين مطلب بطور کامل مزايا و معايب استفاده از خاکستر در درخت گردو را بيان کرديم.باغداران و کشاورزان عزيز مي توانند در صورت خريد انواع نهال گردو و اطلاع از قيمت از نهالستان اکين نهال اقدام نمايند.

تمامي ارقام نهال گردو اکين نهال داراي کارت سلامت و گواهي بهداشت و قرنطنيه استاني مي باشد.مي توانيد خريد نهال گردو خود را بدوت واسطه و با تضمين قيمت و کيفيت انجام بدهيد.

 

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 277 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:30

21 عطور نسائية ناجحة في العالم ، ما هي العطور النسائية الأكثر مبيعًا والأكثر شهرة في العالم؟ ما هي الكولونيا التي تم إنشاؤها لتكون اختيارًا يستحق أن يكون لديك أصدقاء منكم!؟

انضمي إلينا لتعريفك بأفخم عرض لعطور نسائنا ووفقًا لرغبتنا ، فيما يتعلق بالمميزات الفريدة لكل عطر ، مثل مظهره ورائحته وطبيعته ، اشترِ العطر النسائي المفضل لديك استقامة.

عطر نسائي وكولونيا

 

تعتبر العطور والكولونيا للنساء مهمة لأن الإيرانيين طالما اهتموا بالعطور ولطالما ارتبط استخدام العطور والعطور بأسلوب حياتنا.

 

أصبح استخدام العطور النسائية شائعًا جدًا بين النساء ومعظم النساء مهتمات جدًا بالعطور.

 

بالإضافة إلى أنه يجعلك عطريًا ، فإن العطر يجعلك أيضًا أكثر انتعاشًا وجاذبية ويمنحك إحساسًا أفضل بالثقة بالنفس.

 

المحتوى الموصى به:

نقدم لكم 21 من أفضل أنواع الكولونيا الرخيصة

 

من رائحة العطور يمكن للمرء أن يفهم السمات الشخصية للناس.

 

تبدو المرأة التي تظهر في المجتمع برائحة لطيفة أكثر جاذبية.

تنقسم العطور النسائية إلى ثلاث فئات حسب نوع التركيز:

 

    عطر

    ماء عطر

    إيدوتويلت

 

أشهر العطور النسائية

 

من أشهر العطور للنساء رائحة الأزهار الفاكهية ، لكن اختيار العطر يعتمد على العديد من الظروف ، بما في ذلك: الموسم وظروف الطقس ، والمكان الذي سنذهب إليه ، على سبيل المثال ، في الدوائر الودية. استخدمي عطور المنفحة الباردة والخفيفة أو استخدمي العطور النسائية الدافئة والحلوة في المناسبات الرسمية.

 

أيضًا ، في مواسم السنة الباردة ، يوصى بعطور نسائية دافئة وحلوة ودافئة ومرة ??، وفي مواسم السنة الدافئة ، يزداد الطلب على العطور النسائية اللطيفة والرائعة ، وتتكون العطور من ثلاثة عطور ، والتي تسمى أيضًا ملاحظات:

 

    الموسيقى ورقة الابتدائية

    المذكرة الوسطى

    الملاحظة النهائية

في هذا القسم سوف نعرض لكم 21 عطر للتعرف على أنجح العطور النسائية في العالم والتعرف على مميزاتها. دعنا ننتقل من عطر 21 إلى العطر الأول. ضع في اعتبارك أيضًا أنه لا تأخذ في الاعتبار ترتيب قوة العطور من حيث العدد واعلم أن كل هذه العناصر بأسلوبها الخاص قد أحبها أشخاص مختلفون (بعض الأشخاص العاديين وبعض المشاهير وبعض النساء الناجحات).

21- THIERRY MUGLER ALIEN EDP

عطر تيري موغلر ايلين للنساء

 

يعادل عطر Thierry Mugler Ellen النسائي 90 مل.هذا العطر مع تركيز أو دي بارفان هو خيار فريد للمرأة العصرية. تم تصميم وإطلاق عطر Thierry Mugler Elaine Eau de Parfum من Thierry Mugler في عام 2005 من قبل المصممين المشهورين Dominique Rupion و Lauren Bryer. يوصى باستخدام رائحته الدافئة والحلوة في مواسم السنة الباردة. كان Thierry Mugler Allen بلا شك أحد أفضل العطور النسائية في السنوات الأخيرة. تصميم زجاجة هذا العطر جذاب للغاية ، حيث تم استخدام اللونين البنفسجي والذهبي ، مما أضفى على هذا العطر سحرًا مبهرًا. رائحة الزهور ، وخاصة الزهور البيضاء ، تمنح الراحة للمستهلك.

 

مكونات عطر تييري موغلر الين هي:

 

الملاحظة الأصلية: الياسمين

الروائح الوسطى: الروائح الخشبية

ملاحظة أساسية: العنبر

اشتري عطر تيري موغلر الين للنساء

20- كالفن كلاين بيوتي

كالفن كلاين بيوتي (سي كيه بيوتي)

 

عطر نسائي بحجم 100 مل وبتركيز أو دي بارفان ، بالإضافة إلى سعره المعقول ، يقع في فئة العطور الأكثر مبيعًا في متجر Atralisa. كالفن كلاين سي كيه بيوتي برائحة حلوة خفيفة ومناسب للاستخدام في جميع الفصول. تم إنتاج هذا المنتج من قبل العلامة التجارية Calvin Klein في أكتوبر 2010 ، من تصميم Sophie Lobby ، وتم طرحه في سوق العطور والكولونيا العالمي. إذا نظرت عن كثب إلى زجاجة هذا العطر الأنثوي ، فسترى اسم Beauty ، وهو مكتوب بأحرف كبيرة عليها. فوق اسم Beauty ، يظهر شعار Calvin Klein بألوان داكنة جيدًا. يمكن رؤية السائل الذهبي داخل الزجاجة بوضوح من خلال الزجاج الشفاف. الزجاجة على شكل أسطوانة فضية وتخلق تناغمًا غريبًا مع الجسم أفقياً. رشة واحدة فقط من هذا العطر تكفي لتحقيق متانته غير العادية. Calvin Klein CK Beauty هو اختيار سيدة عصرية لاستخدامها في المناسبات والحفلات الرسمية. يمكن رؤية بذور الخطمي وأرز فرجينيا وزهرة الياسمين في تركيبة هذا العطر.

اشتري عطر كالفن كلاين بيوتي

19- فيكتوريا سيكرت نوير

كولونيا فيكتوريا سيكريت النسائية العصبية

 

العطر القادم الذي نريد أن نقدمه لك هو تحفة فريدة من نوعها من ماركة فيكتوريا سيكريت. عطر Victoria's Secret Noir Teas هو عطر أنثوي لطيف وحلو 100 مل برائحة الأزهار.

زجاجة هذا العطر أنيقة للغاية ومصممة بشكل جميل ويمكن أن تزين منضدة الزينة الخاصة بك. تشتمل المكونات المكونة لهذا العطر الجذاب والجذاب على المكونات التالية:

 

الروائح الأساسية: الكمثرى والتفاح الأحمر واليوسفي والأحمر

قلب العطر: الفريزيا ، زهرة البازلاء ، الماغنوليا ، الياسمين ، الياسمين الغردينيا

قاعدة العطر: الفانيليا والبرالين وخشب الصندل الأبيض واللبان والمسك والعنبر

اشترِ كولونيا Victoria's Secret Women's Neur

عطر نسائي من TRUSSARDI DONNA

عطر تروساردي دونا النسائي

 

عطر تروساردي دونا النسائي هو عطر زهري شرقي برائحة لطيفة وحلوة ينصح باستخدامه في جميع الفصول.

شراء هذا العطر الأنثوي اقتصادي للغاية بسبب حجمه 100 مل وتركيز ماء العطر. Trussardi Dona هي واحدة من أكثر المنتجات النسائية شهرة في هذه الشركة. عطر Trousardi Donna النسائي من صنع صانع العطور الشهير ومصممة العطور والكولونيا ناتالي لارسون. تعطي الرائحة الحلوة لهذا العطر الكثير من الهدوء والتركيز العالي للمرأة في الشكل. مكونات عطر تروساردي دونا الأنثوي هي:

 

روائح قاعدة العطر: روائح الفواكه والليمون واليوزو

 

القلب: زهر البرتقال الأفريقي ، الزنبق ، الياسمين

 

قاعدة العطر: النعناع والفانيليا وخشب الصندل الأبيض وخشب الأرز

اشتري عطر تروساردي دونا النسائي

17- عطر RIHANNA REB’L FLEUR النسائي

عطر نسائي Rihanna Rbel Flora

 

Rihanna Rebel Flora هي تحفة فريدة من نوعها من ماركة Rihanna. يبلغ حجم هذا العطر الأنثوي 100 مل وتركيزه هو edoperfum. تجذب رائحة فواكه البحر الأبيض المتوسط ??لهذا العطر انتباه كل سيدة عصرية وجذابة ، وخاصة النساء اللواتي يرغبن في الظهور بمظهر فريد. على الرغم من عدم وجود حد للعمر في اختيار العطور ، إلا أن هذا العطر يتم اختياره في الغالب من قبل النساء في سن 25 إلى 40 سنة. تم تصميم وصياغة عطر Rihanna Rebel Flora للنساء من قبل المصممين ماري بيير جوليان وكارولين ساباس. زجاجة عطر Rihanna Rebel Flora الجذابة هي أحد الأسباب التي تجذب النساء لشراء هذا العطر.

 

المكونات التي تتكون منها Rihanna Rbel Flora هي:

 

روائح قاعدة العطر: برقوق ، بذور حمراء ، خوخ

 

القلب: البامية ، البنفسج ، المريمية ، جوز الهند

 

قاعدة العطر: الفانيليا والنعناع والعنبر والمسك

اشترِ Rihanna Rebel Flora Women's Eau de Cologne

16- عطر LALIQUE AMETHYST للنساء

عطر لاليك اميتيس النسائي

 

تحفة فريدة من نوعها من ماركة لاليك برائحة الأزهار الفاكهية التي جذبت انتباه السيدات الشابات والعصيرات. حجم 100 مل ، تركيز ماء عطر برائحة لطيفة وحلوة هو أحد عوامل البيع العالية لهذا العطر. تم تصميم زجاجة هذا المنتج على شكل مكعب زجاجي يمكن رؤية تصميم البندقية عليه.

مكونات عطر لاليك اميتيس هي:

 

مقدمة العطر: الفراولة ، العليق ، العليق ، العنب البري ، العليق

 

قلب العطر: الفاوانيا ، يلانغ يلانغ ، الورد ، الفلفل

 

روائح قاعدة العطر: المسك والفانيليا والخشب

 

عطر لاليك اميتيس النسائي اقتصادي للغاية ومناسب من حيث السعر مقارنة بعطره وعلامته التجارية ، وهو خيار قيم لتقديم الهدايا لمن تحب.

اشتري عطر لاليك اميتيس النسائي

15- عطر بولغري ياسمين نوير النسائي

عطر نسائي بولغري جاسمين نوير

ماركة إيطالية شهيرة وعطر آخر ناجح! بولغري ياسمين نوار أو كولونيا سوداء دافئة وحلوة ، مهدئة وقوية ومنعشة للنساء اللواتي يرغبن في قضاء الربيع معهم في برد الخريف والشتاء!

 

تم إنتاج وإطلاق BVLGARI JASMIN NOIR في عام 2008 من قبل مصممين مشهورين هما Sophia Lobe و Carlos Benjamin. هذا العطر عبارة عن ماء عطر يعمل مع مجموعة شرقية من الأزهار الشمية ومتانة مرغوبة ، مما جعل Jasmine Neuer Black أحد الخيارات الجديرة بالاهتمام في الفئة العمرية التي تزيد عن 25 عامًا.

 

الجو الذي خلق لهذا العطر هو عالم هادئ وإيجابي مع نضارة وطاقة جيدة ، والتي بعد الوصول إلى النوتة الأساسية ، تجلب الاستقرار والقوة ، وبطبيعة الحال ، بسبب طبيعتها ورائحتها ، فهي مناسبة للاستخدام في الحفلات الليلية أو المواسم الباردة .

بولغاري ياسمين نوير

بولغاري ياسمين نوير

 

مكونات العطر من بولغاري ياسمين نوير

 

النوتة الأولية التي يتم استنشاقها عند رش العطر على الحلمات هي رائحة أزهار الغردينيا والمكونات الخضراء. بعد ذلك ، في قلب هذا العطر ، يرسل اللوز وزهور الياسمين موجات من الطاقة الإيجابية نحوك ، وعندما نصل إلى النوتة النهائية ، المسك ، النعناع ، العنبر ، فول التونكا ، الخشب الثمين ، عرق السوس. جودة هذه الكولونيا الأنثوية لك.

 

    لمزيد من المعلومات ولشراء المنتج ، راجع صفحة BVLGARI JASMIN NOIR.

 

اشتري عطر بولغري ياسمين نوير

14- كالفين كلاين يوفوريا كولونيا نسائية

عطر نسائي كالفين كلاين يوفوريا

عطر كالفن كلاين يوفوريا النسائي ينقل السعادة لك. رائحة مليئة بالطاقة الجيدة والراقية مع رائحة حلوة وطبيعة دافئة ورائحة قوية للغاية

 

عطر Calvin klein euphoria هو عطر شهير ومحترف اكتسب اسمًا وتقاليدًا خاصًا ، خاصة في إيران ، بسبب متانته الممتازة ورائحته الجميلة ، وهي طبيعة الإيرانيين اللطيفين والمحبين.

 

هذا العطر النسائي له سعر جيد جدًا ومعقول مما جعله مرئيًا جدًا بين المنافسين وبالطبع هذا السعر المعقول ليس سبب تراجع جودته.

 

ميزة أخرى إيجابية ومثيرة للإعجاب لـ Calvin Klein Euphoria هي مظهرها الجذاب والأنيق ، والذي تم إنشاؤه من خلال تصميم النخبة في هذا المجال وأضفى مظهرًا لافتًا للنظر على هذا العطر الشتوي الحلو.

 

المجموعة الشمية لهذه الكولونيا الزهرية شرقية ورائحتها الغامضة تشمل الروائح التالية:

 

ملاحظة أولية: في الملاحظة الأولية ، التي تصل إليك بمجرد رش العطر ، يتم استخدام الرمان لإرسال الأمواج والطاقة إلى مستمع الرائحة في اللحظة الأولى.

 

قلب العطر: زهور الأوركيد والزنبق للرجال هي المكونات الوسطى لهذا العطر الأنثوي.

 

النفحات الأساسية: البنفسج والعنبر ، إلى جانب الماهوجني والمسك ، هي المكونات الأساسية أو النهائية لعطر Kelvin Klein Euphoria.

منبع :

 

https://www.quora.com/profile/Juan-Stewart-14

https://www.indiegogo.com/individuals/28449754

https://soundcloud.com/user-604459757

https://buddypress.org/members/juanstewart4/profile/

https://issuu.com/juanstewart4

https://www.4shared.com/u/XlYb_95j/JuanStewart4.html

https://www.designnominees.com/profile/juanstewart4

https://anieh.tumblr.com/post/673927881388392448/%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D9%89-%D8%A7%D9%84%D8%AA%D8%B9%D9%84%D9%8A%D9%85%D9%8A

https://www.pubpub.org/user/juan-stewart

 

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 610 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:16

21 عطور نسائية ناجحة في العالم ، ما هي العطور النسائية الأكثر مبيعًا والأكثر شهرة في العالم؟ ما هي الكولونيا التي تم إنشاؤها لتكون اختيارًا يستحق أن يكون لديك أصدقاء منكم!؟

انضمي إلينا لتعريفك بأفخم عرض لعطور نسائنا ووفقًا لرغبتنا ، فيما يتعلق بالمميزات الفريدة لكل عطر ، مثل مظهره ورائحته وطبيعته ، اشترِ العطر النسائي المفضل لديك استقامة.

عطر نسائي وكولونيا

 

تعتبر العطور والكولونيا للنساء مهمة لأن الإيرانيين طالما اهتموا بالعطور ولطالما ارتبط استخدام العطور والعطور بأسلوب حياتنا.

 

أصبح استخدام العطور النسائية شائعًا جدًا بين النساء ومعظم النساء مهتمات جدًا بالعطور.

 

بالإضافة إلى أنه يجعلك عطريًا ، فإن العطر يجعلك أيضًا أكثر انتعاشًا وجاذبية ويمنحك إحساسًا أفضل بالثقة بالنفس.

 

المحتوى الموصى به:

نقدم لكم 21 من أفضل أنواع الكولونيا الرخيصة

 

من رائحة العطور يمكن للمرء أن يفهم السمات الشخصية للناس.

 

تبدو المرأة التي تظهر في المجتمع برائحة لطيفة أكثر جاذبية.

تنقسم العطور النسائية إلى ثلاث فئات حسب نوع التركيز:

 

    عطر

    ماء عطر

    إيدوتويلت

 

أشهر العطور النسائية

 

من أشهر العطور للنساء رائحة الأزهار الفاكهية ، لكن اختيار العطر يعتمد على العديد من الظروف ، بما في ذلك: الموسم وظروف الطقس ، والمكان الذي سنذهب إليه ، على سبيل المثال ، في الدوائر الودية. استخدمي عطور المنفحة الباردة والخفيفة أو استخدمي العطور النسائية الدافئة والحلوة في المناسبات الرسمية.

 

أيضًا ، في مواسم السنة الباردة ، يوصى بعطور نسائية دافئة وحلوة ودافئة ومرة ??، وفي مواسم السنة الدافئة ، يزداد الطلب على العطور النسائية اللطيفة والرائعة ، وتتكون العطور من ثلاثة عطور ، والتي تسمى أيضًا ملاحظات:

 

    الموسيقى ورقة الابتدائية

    المذكرة الوسطى

    الملاحظة النهائية

في هذا القسم سوف نعرض لكم 21 عطر للتعرف على أنجح العطور النسائية في العالم والتعرف على مميزاتها. دعنا ننتقل من عطر 21 إلى العطر الأول. ضع في اعتبارك أيضًا أنه لا تأخذ في الاعتبار ترتيب قوة العطور من حيث العدد واعلم أن كل هذه العناصر بأسلوبها الخاص قد أحبها أشخاص مختلفون (بعض الأشخاص العاديين وبعض المشاهير وبعض النساء الناجحات).

21- THIERRY MUGLER ALIEN EDP

عطر تيري موغلر ايلين للنساء

 

يعادل عطر Thierry Mugler Ellen النسائي 90 مل.هذا العطر مع تركيز أو دي بارفان هو خيار فريد للمرأة العصرية. تم تصميم وإطلاق عطر Thierry Mugler Elaine Eau de Parfum من Thierry Mugler في عام 2005 من قبل المصممين المشهورين Dominique Rupion و Lauren Bryer. يوصى باستخدام رائحته الدافئة والحلوة في مواسم السنة الباردة. كان Thierry Mugler Allen بلا شك أحد أفضل العطور النسائية في السنوات الأخيرة. تصميم زجاجة هذا العطر جذاب للغاية ، حيث تم استخدام اللونين البنفسجي والذهبي ، مما أضفى على هذا العطر سحرًا مبهرًا. رائحة الزهور ، وخاصة الزهور البيضاء ، تمنح الراحة للمستهلك.

 

مكونات عطر تييري موغلر الين هي:

 

الملاحظة الأصلية: الياسمين

الروائح الوسطى: الروائح الخشبية

ملاحظة أساسية: العنبر

اشتري عطر تيري موغلر الين للنساء

20- كالفن كلاين بيوتي

كالفن كلاين بيوتي (سي كيه بيوتي)

 

عطر نسائي بحجم 100 مل وبتركيز أو دي بارفان ، بالإضافة إلى سعره المعقول ، يقع في فئة العطور الأكثر مبيعًا في متجر Atralisa. كالفن كلاين سي كيه بيوتي برائحة حلوة خفيفة ومناسب للاستخدام في جميع الفصول. تم إنتاج هذا المنتج من قبل العلامة التجارية Calvin Klein في أكتوبر 2010 ، من تصميم Sophie Lobby ، وتم طرحه في سوق العطور والكولونيا العالمي. إذا نظرت عن كثب إلى زجاجة هذا العطر الأنثوي ، فسترى اسم Beauty ، وهو مكتوب بأحرف كبيرة عليها. فوق اسم Beauty ، يظهر شعار Calvin Klein بألوان داكنة جيدًا. يمكن رؤية السائل الذهبي داخل الزجاجة بوضوح من خلال الزجاج الشفاف. الزجاجة على شكل أسطوانة فضية وتخلق تناغمًا غريبًا مع الجسم أفقياً. رشة واحدة فقط من هذا العطر تكفي لتحقيق متانته غير العادية. Calvin Klein CK Beauty هو اختيار سيدة عصرية لاستخدامها في المناسبات والحفلات الرسمية. يمكن رؤية بذور الخطمي وأرز فرجينيا وزهرة الياسمين في تركيبة هذا العطر.

اشتري عطر كالفن كلاين بيوتي

19- فيكتوريا سيكرت نوير

كولونيا فيكتوريا سيكريت النسائية العصبية

 

العطر القادم الذي نريد أن نقدمه لك هو تحفة فريدة من نوعها من ماركة فيكتوريا سيكريت. عطر Victoria's Secret Noir Teas هو عطر أنثوي لطيف وحلو 100 مل برائحة الأزهار.

زجاجة هذا العطر أنيقة للغاية ومصممة بشكل جميل ويمكن أن تزين منضدة الزينة الخاصة بك. تشتمل المكونات المكونة لهذا العطر الجذاب والجذاب على المكونات التالية:

 

الروائح الأساسية: الكمثرى والتفاح الأحمر واليوسفي والأحمر

قلب العطر: الفريزيا ، زهرة البازلاء ، الماغنوليا ، الياسمين ، الياسمين الغردينيا

قاعدة العطر: الفانيليا والبرالين وخشب الصندل الأبيض واللبان والمسك والعنبر

اشترِ كولونيا Victoria's Secret Women's Neur

عطر نسائي من TRUSSARDI DONNA

عطر تروساردي دونا النسائي

 

عطر تروساردي دونا النسائي هو عطر زهري شرقي برائحة لطيفة وحلوة ينصح باستخدامه في جميع الفصول.

شراء هذا العطر الأنثوي اقتصادي للغاية بسبب حجمه 100 مل وتركيز ماء العطر. Trussardi Dona هي واحدة من أكثر المنتجات النسائية شهرة في هذه الشركة. عطر Trousardi Donna النسائي من صنع صانع العطور الشهير ومصممة العطور والكولونيا ناتالي لارسون. تعطي الرائحة الحلوة لهذا العطر الكثير من الهدوء والتركيز العالي للمرأة في الشكل. مكونات عطر تروساردي دونا الأنثوي هي:

 

روائح قاعدة العطر: روائح الفواكه والليمون واليوزو

 

القلب: زهر البرتقال الأفريقي ، الزنبق ، الياسمين

 

قاعدة العطر: النعناع والفانيليا وخشب الصندل الأبيض وخشب الأرز

اشتري عطر تروساردي دونا النسائي

17- عطر RIHANNA REB’L FLEUR النسائي

عطر نسائي Rihanna Rbel Flora

 

Rihanna Rebel Flora هي تحفة فريدة من نوعها من ماركة Rihanna. يبلغ حجم هذا العطر الأنثوي 100 مل وتركيزه هو edoperfum. تجذب رائحة فواكه البحر الأبيض المتوسط ??لهذا العطر انتباه كل سيدة عصرية وجذابة ، وخاصة النساء اللواتي يرغبن في الظهور بمظهر فريد. على الرغم من عدم وجود حد للعمر في اختيار العطور ، إلا أن هذا العطر يتم اختياره في الغالب من قبل النساء في سن 25 إلى 40 سنة. تم تصميم وصياغة عطر Rihanna Rebel Flora للنساء من قبل المصممين ماري بيير جوليان وكارولين ساباس. زجاجة عطر Rihanna Rebel Flora الجذابة هي أحد الأسباب التي تجذب النساء لشراء هذا العطر.

 

المكونات التي تتكون منها Rihanna Rbel Flora هي:

 

روائح قاعدة العطر: برقوق ، بذور حمراء ، خوخ

 

القلب: البامية ، البنفسج ، المريمية ، جوز الهند

 

قاعدة العطر: الفانيليا والنعناع والعنبر والمسك

اشترِ Rihanna Rebel Flora Women's Eau de Cologne

16- عطر LALIQUE AMETHYST للنساء

عطر لاليك اميتيس النسائي

 

تحفة فريدة من نوعها من ماركة لاليك برائحة الأزهار الفاكهية التي جذبت انتباه السيدات الشابات والعصيرات. حجم 100 مل ، تركيز ماء عطر برائحة لطيفة وحلوة هو أحد عوامل البيع العالية لهذا العطر. تم تصميم زجاجة هذا المنتج على شكل مكعب زجاجي يمكن رؤية تصميم البندقية عليه.

مكونات عطر لاليك اميتيس هي:

 

مقدمة العطر: الفراولة ، العليق ، العليق ، العنب البري ، العليق

 

قلب العطر: الفاوانيا ، يلانغ يلانغ ، الورد ، الفلفل

 

روائح قاعدة العطر: المسك والفانيليا والخشب

 

عطر لاليك اميتيس النسائي اقتصادي للغاية ومناسب من حيث السعر مقارنة بعطره وعلامته التجارية ، وهو خيار قيم لتقديم الهدايا لمن تحب.

اشتري عطر لاليك اميتيس النسائي

15- عطر بولغري ياسمين نوير النسائي

عطر نسائي بولغري جاسمين نوير

ماركة إيطالية شهيرة وعطر آخر ناجح! بولغري ياسمين نوار أو كولونيا سوداء دافئة وحلوة ، مهدئة وقوية ومنعشة للنساء اللواتي يرغبن في قضاء الربيع معهم في برد الخريف والشتاء!

 

تم إنتاج وإطلاق BVLGARI JASMIN NOIR في عام 2008 من قبل مصممين مشهورين هما Sophia Lobe و Carlos Benjamin. هذا العطر عبارة عن ماء عطر يعمل مع مجموعة شرقية من الأزهار الشمية ومتانة مرغوبة ، مما جعل Jasmine Neuer Black أحد الخيارات الجديرة بالاهتمام في الفئة العمرية التي تزيد عن 25 عامًا.

 

الجو الذي خلق لهذا العطر هو عالم هادئ وإيجابي مع نضارة وطاقة جيدة ، والتي بعد الوصول إلى النوتة الأساسية ، تجلب الاستقرار والقوة ، وبطبيعة الحال ، بسبب طبيعتها ورائحتها ، فهي مناسبة للاستخدام في الحفلات الليلية أو المواسم الباردة .

بولغاري ياسمين نوير

بولغاري ياسمين نوير

 

مكونات العطر من بولغاري ياسمين نوير

 

النوتة الأولية التي يتم استنشاقها عند رش العطر على الحلمات هي رائحة أزهار الغردينيا والمكونات الخضراء. بعد ذلك ، في قلب هذا العطر ، يرسل اللوز وزهور الياسمين موجات من الطاقة الإيجابية نحوك ، وعندما نصل إلى النوتة النهائية ، المسك ، النعناع ، العنبر ، فول التونكا ، الخشب الثمين ، عرق السوس. جودة هذه الكولونيا الأنثوية لك.

 

    لمزيد من المعلومات ولشراء المنتج ، راجع صفحة BVLGARI JASMIN NOIR.

 

اشتري عطر بولغري ياسمين نوير

14- كالفين كلاين يوفوريا كولونيا نسائية

عطر نسائي كالفين كلاين يوفوريا

عطر كالفن كلاين يوفوريا النسائي ينقل السعادة لك. رائحة مليئة بالطاقة الجيدة والراقية مع رائحة حلوة وطبيعة دافئة ورائحة قوية للغاية

 

عطر Calvin klein euphoria هو عطر شهير ومحترف اكتسب اسمًا وتقاليدًا خاصًا ، خاصة في إيران ، بسبب متانته الممتازة ورائحته الجميلة ، وهي طبيعة الإيرانيين اللطيفين والمحبين.

 

هذا العطر النسائي له سعر جيد جدًا ومعقول مما جعله مرئيًا جدًا بين المنافسين وبالطبع هذا السعر المعقول ليس سبب تراجع جودته.

 

ميزة أخرى إيجابية ومثيرة للإعجاب لـ Calvin Klein Euphoria هي مظهرها الجذاب والأنيق ، والذي تم إنشاؤه من خلال تصميم النخبة في هذا المجال وأضفى مظهرًا لافتًا للنظر على هذا العطر الشتوي الحلو.

 

المجموعة الشمية لهذه الكولونيا الزهرية شرقية ورائحتها الغامضة تشمل الروائح التالية:

 

ملاحظة أولية: في الملاحظة الأولية ، التي تصل إليك بمجرد رش العطر ، يتم استخدام الرمان لإرسال الأمواج والطاقة إلى مستمع الرائحة في اللحظة الأولى.

 

قلب العطر: زهور الأوركيد والزنبق للرجال هي المكونات الوسطى لهذا العطر الأنثوي.

 

النفحات الأساسية: البنفسج والعنبر ، إلى جانب الماهوجني والمسك ، هي المكونات الأساسية أو النهائية لعطر Kelvin Klein Euphoria.

منبع :

 

https://www.quora.com/profile/Juan-Stewart-14

https://www.indiegogo.com/individuals/28449754

https://soundcloud.com/user-604459757

https://buddypress.org/members/juanstewart4/profile/

https://issuu.com/juanstewart4

https://www.4shared.com/u/XlYb_95j/JuanStewart4.html

https://www.designnominees.com/profile/juanstewart4

https://anieh.tumblr.com/post/673927881388392448/%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D9%89-%D8%A7%D9%84%D8%AA%D8%B9%D9%84%D9%8A%D9%85%D9%8A

https://www.pubpub.org/user/juan-stewart

 

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 418 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 20:48

EXIR چيست و معرفي قابليت EXIR هايک ويژن

دوربين هاي ديد در شب، مجهز به LED هاي مادون قرمز IR هستند که امکان ضبط تصاوير را در شب و تاريکي را فراهم مي کند. شرکت هايک ويژن به منظور ارتقا کيفيت ديد در شب دوربين هاي مداربسته در چند سال اخير فناوري جديدتري را با نام مادون قرمز EXIR براي دوربين هاي مدار بسته خود ابداع نموده است. بنابراين در جواب سوال، EXIR چيست ؟  بايد گفت: EXIR مخفف عبارت (Enhanced Infrared Lighting) است که به معني روشنايي مادون قرمز ارتقا يافته است. بنابراين EXIR در مقايسه با دوربين هاي مداربسته معمولي IR، داراي کارايي بالايي در نور کم و در محيط هاي داخلي و خارجي دارد

 

 

تکنولوژي EXIR چيست ؟

تکنولوژي اکسير دوربين مداربسته توسط هايک ويژن براي رفع کاستي هاي فناوري IR ابداع گرديد. دوربين هاي IR براي تصويربرداري در شب ابداع شدند اما داراي محدوديت هايي از قبيل زير هستند:

  • جذب حشرات به لنز دوربين به دليل گرماي توليد شده توسط ال اي دي ها و اخلال در ديد دوربين
  • کاهش کيفيت سنسور به مرور زمان به دليل گرماي توليد شده توسط LED ها
  • عدم يکنواختي نور تابيده شده از ال اي دي که منجر به تمرکز بيش از حد نور بر روي سوژه شده و تصوير پرنور و بي کيفيت مي شود
  • برد کم نور IR در دوربين هاي مادون قرمز معمولي
  • عدم توانايي عبور نور مادون قرمز IR از شيشه هايي با قطر زياد
  • و

اما در تکنولوژي EXIR هايک ويژن تمام نواقص بالا برطرف شده است. رفع اين مشکلات باعث مي شود تا امکان داشتن تصاويري با کيفيت بسيار بالا در شب و در شرايط نوري نامساعد فرآهم گردد

بنابراين حتما بهتر متوجه شده ايد که تکنولوژي EXIR چيست و چرا هايک ويژن اين قابليت را به دوربين هاي مداربسته خود اضافه نموده است. در ادامه به مزاياي عمده اين تکنولوژي اشاره مي کنيم.

 

 

 

برخي از مزاياي تکنولوژي EXIR

1. منبع نور بسيار کارآمد و قدرت نور LED افزايش يافته

استفاده از پيشرفته ترين تکنولوژي انتشار نور و قطعات الکترونيکي با ضخامت در حد ميکرومتر، باعث گرديده تا شاهد افزايش 30 درصدي بهره وري در کيفيت و بازده روشنايي نسبت به دوربين هاي مداربسته معمولي باشيم. علاوه بر اين نسبت به تکنولوژي هاي قديمي تر با خروجي نور 750mV، تکنولوژي اکسير داراي خروجي 1050mV است که نور قوي تري را در بردهاي بيشتر فرآهم مي کند.

2. استفاده از LED هاي پيشرفته مستطيل شکل براي استفاده بهتر از نور

براي حداکثر بهره وري از نور مادون قرمز موجود، دوربين هاي هايک ويژن با تکنولوژي EXIR، نور را در فرم هاي مستطيل شکل منتشر مي کنند. اين امر به بهبود بهره وري و کاهش آلودگي نوري در محيط اطراف کمک مي کند.

3. افزايش يکنواختي در روشنايي

تکنولوژي EXIR روشنايي نور IR را به صورت يکنواخت منتشر مي کند. اين امر مشکلات مربوط به LED هاي قديمي اعم از تمرکز بيش از حد نور در مرکز تصوير و مناطق تاريک در گوشه ها را از بين مي برد. علاوه بر اين طول عمر طولاني تر و صرفه جويي بيشتر در مصرف انرژي، از ديگر مزاياي تکنولوژي Exir در دوربين هاي مداربسته هايک ويژن است.

 

 

 

مزاياي دوربين هاي Exir نسبت به دوربين هاي قديمي IR

1. عدم انعکاس نور IR

LEDهاي IR به صورت جداگانه در ساختار دوربين هاي EXIR تعبيه شده اند. اين موضوع باعث مي شود که انعکاس نور IR با لنز دوربين تداخل نداشته باشد. اين موضوع مخصوصا براي دوربين هاي دام مساله مهمي است. چرا که کاور منحني مانند و شيشه اي اين دوربين ها باعث مي شود تا نور IR به سمت لنز دوربين بازتاب داده شده و دوربين را کور کند. اما در دوربين هاي EXIR دام، بخاطر ساختار ال اي دي هاي آن تصوير شفافي ارائه مي شود.

2. پوشش دهي بهتر نور IR

در دوربين هاي قديمي، نور IR به صورت يک ساختار دايره اي شکل که از ال اي دي هاي متعدد تابيده شده در اطراف لنز گرد آوري مي شوند. اين مسئله باعث مي شود تا روشنايي تصوير بيش از حد در مرکز آن متمرکز شود. در حالي که گوشه هاي تصوير به دليل عدم پوشش دهي مناسب نور IR روشنايي يکنواختي نخواهند داشت. همان طور که ذکر شد ساختار مستطيلي LEDها در تکنولوژي EXIR هايک ويژن باعث پوشش دهي کامل و مناسب روشنايي در تمامي تصوير خواهد شد.

3. مشکلات کمتر با حشرات

عنکبوتها و ديگر حشرات به طور معمول به سمت گرماي LED هاي IR جذب مي شوند. هرچه اين نور گرمتر باشند اين حشرات بيشتر جذب مي شوند. اين حشرات بر اثر تمايل به گرما بر روي لنز دوربين نشسته و باعث کاهش کيفيت تصوير مي شوند. اما اين مسئله کمتر در دوربين هايي با تکنولوژي EXIR هايک ويژن ديده مي شود. زيرا ال اي دي هاي آن به صورت جداگانه از لنز قرار گرفته اند. همچنين براي مثال در مدل هايي مانند DS-2CD2342WD-I سطح کمتري براي اشغال توسط حشرات وجود دارد.

  1. https://hiktejarat.com/product/دوربين-مداربسته-دام-تحت-شبکه-تي-وي-تي-td-9541e3/
  1. https://hiktejarat.com/product/دوربين-مداربسته-تحت-شبکه-بولت-هايک-ويژ-9/
  1. https://hiktejarat.com/product/دوربين-مداربسته-تحت-شبکه-بولت-هايک-ويژ-7/
  1. https://hiktejarat.com/دوربين-مدار-بسته/

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 216 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:27

مدل‌هاي DELL EMC UNITY XT STORAGE

در سري‌هاي جديد DELL EMC موسوم به Unity XT، آرايه هاي ذخيره ساز به ميزان 2 برابر داراي IOPS بيشتر، فضاي رم بيشتر و 50% درايو بيشتر نسبت به سري هاي قبلي خود دارا مي باشد.

 در بخش تکنولوژي خبرگزاري ايلنا  گزارش جامعي در ارتباط با مقايسه مدل هاي ذخيره ساز ها بيان شده است . اين ذخيره سازهاي All Flash و Hybrid با داشتن کنترلرهاي Dual Active و ويژگي هاي Enterprise به نحوي طراحي شده اند که عملکرد خوبي داشته باشند و data reduction يا تقليل داده را به ميزان 5 برابر بهينه نموده و موجب ساده سازي اهداف multi-cloud سازمان ها شده است.

معماري

ذخيره سازهاي unity xt به دليل دارا بودن پردازنده هاي قدرتمند خانواده intel Xeon، يک معماري يکپارچه براي بلاک، فايل و Virtual Volume ها همراه با پشتيباني همزمان از پروتکل هاي Fiber Channel، ISCSI و NAS را فراهم مي کنند. هر يک از اين ذخيره سازها از دو Storage Processor و از رابط  SAS 12Gbبراي back end دستگاه و از يک معماري چند هسته اي بهره مي برند تا بهترين عملکرد از لحاظ کارايي و عملکرد را ارائه کنند. هم چنين با استفاده از Disk Array Enclosure ها (DAEs) مي توان فضاي ذخيره سازي را افزايش داد.

n2_kn6w.png

مشخصات فيزيکي

 جهت اطلاع بيشتر در ارتباط با مشخصات فني و مشاوره فروش با کارشناسان واحد فروش رسيس در ارتباط باشيد .

 

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 346 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 16:57

مدل‌هاي DELL EMC UNITY XT STORAGE

در سري‌هاي جديد DELL EMC موسوم به Unity XT، آرايه هاي ذخيره ساز به ميزان 2 برابر داراي IOPS بيشتر، فضاي رم بيشتر و 50% درايو بيشتر نسبت به سري هاي قبلي خود دارا مي باشد.

 در بخش تکنولوژي خبرگزاري ايلنا  گزارش جامعي در ارتباط با مقايسه مدل هاي ذخيره ساز ها بيان شده است . اين ذخيره سازهاي All Flash و Hybrid با داشتن کنترلرهاي Dual Active و ويژگي هاي Enterprise به نحوي طراحي شده اند که عملکرد خوبي داشته باشند و data reduction يا تقليل داده را به ميزان 5 برابر بهينه نموده و موجب ساده سازي اهداف multi-cloud سازمان ها شده است.

معماري

ذخيره سازهاي unity xt به دليل دارا بودن پردازنده هاي قدرتمند خانواده intel Xeon، يک معماري يکپارچه براي بلاک، فايل و Virtual Volume ها همراه با پشتيباني همزمان از پروتکل هاي Fiber Channel، ISCSI و NAS را فراهم مي کنند. هر يک از اين ذخيره سازها از دو Storage Processor و از رابط  SAS 12Gbبراي back end دستگاه و از يک معماري چند هسته اي بهره مي برند تا بهترين عملکرد از لحاظ کارايي و عملکرد را ارائه کنند. هم چنين با استفاده از Disk Array Enclosure ها (DAEs) مي توان فضاي ذخيره سازي را افزايش داد.

n2_kn6w.png

مشخصات فيزيکي

 جهت اطلاع بيشتر در ارتباط با مشخصات فني و مشاوره فروش با کارشناسان واحد فروش رسيس در ارتباط باشيد .

 

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 256 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 16:34

 Motion Detection دوربين مدار بسته،

زمان هايي پيش مي آيد که يک منطقه از يک مکان خاص را براي نظارت انتخاب مي کنيد و قابليت تشخيص حرکت را در دوربين مداربسته فعال مي نماييد. اين قابليت در اکثر محصولات نظارتي جديد اعم از آنالوگ HD و ديجيتال وجود دارد و براي استفاده از آن مي توان از طريق پنل تنظيمات دستگاه اقدام نمود.

 

نحوه عملکرد قابليت تشخيص حرکت

تشخيص حرکت در دوربين هايک ويژن يک مفهوم ساده به نظر مي رسد. تمام کاري که در آن انجام مي شود مقايسه تغييرات صورت گرفته در يک فريم نسبت به فريم بعدي است. به عنوان مثال، وارد شدن يک توپ سفيد متحرک به تصوير که مي تواند باعث به کار افتادن زنگ هشدار گردد. در اين روش به صورت پي در پي تصاوير مورد مقايسه قرار مي گيرند و اگر در تعداد کافي و مشخصي از پيکسل هاي موجود در فريم ها تغييري رخ  دهد، نرم افزار دوربين حرکت را تشخيص داده و هشدارهاي لازم را به شما مي دهد.

 

مزاياي استفاده از تشخيص حرکت Motion Detection

صرفه جويي در هزينه ها: شايد کمي دور از ذهن به نظر برسد اما در صورت عدم استفاده از اين نوع از دوربين ها شايد مجبور به استخدام فردي براي اهداف نظارتي خود باشيد شخصي که همواره بايد بر تغييرات صورت گرفته در دوربين ها نظارت داشته و اطلاع دهد. طبيعي است که شما مجبور به پرداخت دستمزد به اين فرد هستيد.

صرفه جويي در زمان: اغلب اوقات زمان زيادي صرف نظارت بر اموال در برابر نفوذ افراد مي شود. اما با استفاده از دوربين هاي تشخيص حرکت، مي توان در زمان خود صرفه جويي نمود و وقت خود را صرف اهداف بهتري در شرکت خود کرد. دوربين هميشه مي تواند در حالت آماده به کار باقي بماند و هنگامي که يک شي يا انسان را حس کند، به طور خودکار شروع به ضبط مي کند، چند دقيقه بعد وقتي حرکتي انجام نمي شود، دوربين ضبط را متوقف کرده و به حالت آماده به کار بر مي گردد. شما هر زمان که بخواهيد مي توانيد به  دستگاه مراجعه نموده و تصاوير ضبط شده را مشاهده نماييد.

 

 

 

عملکرد حفاظتي بهتر: اگر عملکرد دوربين هاي معمولي را با دوربين هاي تشخيص حرکت مقايسه نماييد، متوجه خواهيد شد که دوربين هاي با قابليت تشخيص حرکت امنيت بيشتري را فرآهم مي کنند. چه در حفاظت از خانه خود و چه در محل کار خود از آنها استفاده نماييد، اين نوع از دوربين ها بهترين گزينه هستند.

کارايي بالاتر: کارايي دوربين هاي تشخيص حرکت بسيار بالاتر از ساير انواع دوربين مداربسته معمولي است. اين امر به اين دليل است که دوربين تنها صحنه هاي مهم را ضبط مي کند. و تنظيمات آن به گونه اي است که پس از تشخيص شروع به ضبط مي کند. اين بدين معني است که آلارم در صورت ضرورت فعال مي گردد. مزيت آن اين است که فضاي کمتري از هارد اشغال شده و فقط صحنه هايي را که لازم است ثبت مي کند.

 

معايب استفاده از تشخيص حرکت Motion Detection

 

 يکي از معايب تشخيص حرکت Motion Detection در دوربين مدار بسته اين است که در واقع دوربين ها در اصل حرکت در تصوير را تشخيص نمي دهند، بلکه تنها تغييرات در تصوير را تشخيص مي دهند. براي مثال چنانچه نوري از چراغ در تصوير بيفتد دوربين آن را تغيير (حرکت) تشخيص داده و شروع به ضبط مي کند.

 

 

 

فعال نمودن قابليت تشخيص حرکت

سيستم تشخيص حرکت در دوربين هاي مداربسته امروزه بسيار پيشرفته تر شده است. و مي توان تنظيمات آن را هم در دوربين و هم در نرم افزار مديريت تصاوير هايک ويژن (VMS) فعال نمود. تشخيص آنکه مقدار تغييرات در حد لازم و کافي براي ايجاد آلارم هست يا خير بستگي به ميزان يا درصد حساسيت يا Sensivity موجود در تنظيمات آن دارد.

درصد Sensivity به تغييرات نور در پيکسل ها بستگي دارد. درصد Sensivity بالاتر نسبت به تغييرات جزئي تر حساس بوده در حاليکه درصد Sensivity پايين تر براي تغييرات بزرگ تر در تصوير بکار مي رود از طرف ديگر، درصد پيکسل هايي که دچار يک تغيير شده اند نيز مهم است. اگر شما در حال نظارت بر يک درب هستيد، تعيين ميزان حساسيت روي 50?، در صورت ورود يک سوژه بزرگ در ابعاد يک انسان به اتاق باعث ايجاد هشدار مي گردد.

  1. فناوري SenseUp در دوربين مداربسته
  2. فناوري Digital noise reduction) DNR) در دوربين مداربسته
  3. دوربين مداربسته وريفوکال
  4. 10تکنولوژي جديد در دوربين هاي مداربسته
آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 181 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:14

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

یکی از محبوب ترین روش هایی که امروزه توانسته است باعث ایجاد اعتماد به نفس در افراد و زیبایی آن ها شود استفاده از روش ارتودنسی است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ارتودنسی می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

ارتودنسی نی نی سایت

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، یکی از محبوب ترین روش هایی که امروزه توانسته است باعث ایجاد اعتماد به نفس در افراد و زیبایی آن ها شود استفاده از روش ارتودنسی است. با استفاده از درمان ارتودنسی می توانید دندان هایتان را زیباتر کرده و ترتیب و نظم آن ها را برقرار کنید. با استفاده از ارتودنسی می توانید ناهنجاری های دندانی را از بین برده و از بروز مشکلات و آسیب های بسیار جدی جلوگیری کنید. اما یک مسئله ای شاید برای افراد بسیار مهم است این است که ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

ارتودنسی ثابت برای اثر بخشی بهتر نیاز به ۱۸ الی ۲۴ ماه زمان نیاز دارد و گاهی ممکن است بر اساس وضعیت فک بیمار این مدت زمان به ۳ سال به طول انجامد. و ارتودنسی متحرک ممکن است ۶ ماه الی ۱ سال زمان برای پروسه درمان نیاز داشته باشد. در صورتی که بی نظمی و ناهنجاری های دندانی بیمار زیاد باشد طبیعی است که مدت زمان درمان ارتودنسی برای ایجاد نظم و ترتیب دندانی افزایش میابد .

ارتودنسی از ۷ مرحله مجزا تشکیل شده است که که این مراحل با توجه به نوع و روش انجام ارتودنسی می تواند متفاوت باشد. بسیاری از افراد سوال دارند که جلسه اول ارتودنسی چقدر طول میکشد؟ نصب ارتودنسی چقدر طول میکشد؟ و جلسه آخر ارتودنسی چه زمانی است؟ در واقع مرحله اولیه برای ارتودنسی که در آن مشاوره و ارزیابی دندان ها، معاینه و قالب گیری دندانی، تصویر برداری و بررسی وضعیت دهان و دندان تعیین می شود برای روش های مختلف در وضعیت های مختلف یکسان است.

نصب ارتودنسی چه قدر طول می کشد؟

همانطور که بالاتر بیان کردیم نصب ارتودنسی دندان تقریبا ۷ جلسه به طول می انجامد و جلسه آخر ارتودنسی در واقع در پایان این مراحل و مرحله هفتم قرار گرفته است. با ما همراه باشید تا در این مقاله هفت مرحله نصب ارتودنسی را برایتان شرح دهیم. البته ممکن است با توجه به اینکه انواع ارتودنسی مختلفی وجود دارد ، برخی مراحل متفاوت باشد.

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

مرحله اول ارتودنسی معاینه، بررسی و ارزیابی وضعیت دهان و دندان ها

اولین مرحله ای که برای درمان ارتودنسی باید بگذرانید مشاوره، معاینه و بررسی دقیق وضعیت دندان هایتان است. در این جلسه باید بیمار دغدغه و خواسته های خود را کاملا بیان کند و هر گونه سوال و بحثی در رابطه با مزیت و معایب این رو دارد از متخصص ارتودنسی جویا شود. در این مرحله باید ناهنجاری های دندان ها، فک و صورت توسط متخصص ارتودنسی مورد بررسی قرار گرفته شود. منظور از معاینه عکس برداری از دندان ها و وضعیت فک بیمار و ارائه دادن یک طرح اصولی و دقیق برای درمان دقیق ناهنجاری موجود در وضعیت دندان ها وفک بیمار است.

جهت ارائه راه حلی دقیق و ارزیابی صحیح باید از دندان ها و وضعیت فک بیمار یک عکس OPG گرفته شود تا ریشه دندان ها و وضعیت فک به درستی مورد سنجش قرار گیرد. ضمنا در این مرحله تقریبا هزینه های مورد نیاز برای انجام این روش تخمین زده می شود و پزشک می تواند روش مناسب برای اجرا بر روی دندان های فرد را تایید کند و می توانید درباره ارتودنسی اقساطی با پزشک خود صحبت فرمایید .

مرحله دوم تهیه قالب از دندان ها و فک بیمار برای آغاز روند درمان ارتودنسی

در واقع مرحله اول از درمان ارتودنسی مرحله قالب گیری از دندان ها است. در جلسه اول که پزشک معاینات لازم و بررسی های مورد نیاز را انجام داد باید در مرحله بعدی که مرحله اولیه ارتودنسی دندان قرار گرفته است قالب گیری از دندان ها و فک بیمار را انجام دهد و آن را به صورت دقیق در پرونده بیمار ثبت کند تا وضعیت اولیه دندان ها برای ارتودنسی مشخص باشد.

مرحله سوم انجام عکسبرداری از دندان ها و وضعیت فک بیمار

طبق تشخیصی که متخصص ارتودنسی می دهد در این مرحله باید یک عکسبرداری انجام شود. این عکیبرداری و اطلاعات دریافت شده از آن باید درون پرونده فرد به صورت کامل ثبت شود. در این مرحله می توانند از دو نوع عکس برداری استفاده کنند. عکس برداری رادیولوژی و عکس برداری فتوگرافی یا همان عکس رنگی.

عکس برداری رادیولوژی یا OPG یکی از رادیوگرافی هایی است که لازمه انجام ارتودنسی می باشد. برای آغاز روند درمانی باید متخصص ارتودنسی نتیجه عکسبرداری شما را با دقت ملاحظه کند و هر گونه اطلاعات در رابطه با دندان یا ریشه دندان را مشاهده کند. در این نوع عکس میزان سلامت و ساختار دقیق دندان ها و فک مورد بررسی قرار گرفته می شود.

 

عکس فتوگرافی یا همان عکس رنگی زمانی تهیه می شود که نیاز باشد بافت سخت وبافت نرم داخل دهان بررسی شود و شاخص های زیبایی را در درمان ارتودنسی برای شما در نظر بگیرند. در این نوع عکس باید ارزیابی زیبایی صورت انجام شود تا در نهایت بر تصمیم پزشک تاثیر گذار باشد.

مرحله چهارم انجام معاینه بیمار پیش از ارتودنسی

در این مرحله باید فک بیمار برای بار دوم به صورت دقیق تر توسط متخصص ارتودنسی بررسی شود و هزینه ها به صورت تقریبی برای بیمار شفاف سازی می شود. در این مرحله باید زمان بندی احتمالی مورد نیاز برای درمان نیز تعیین شود.

مرحله پنجم جای گذاری بریس یا براکت بر روی دندان های فرد

در صورتی که عکس برداری انجام شود و انتخاب بیمار نیز ارتودنسی نامرئی باشد طبیعی است که علاوه بر هزینه بالاتری که باید پرداخت کند می تواند در کمتر از ۳۰ دقیقه ارتودنسی را انجام داده و پایان پذیرد. در صورتی که ارتودنسی نامرئی نباشد زمانی که نیاز است براکت ها بر روی دندان نصب شود حدود ۲ الی ۳ ساعت به طول می انجامد.

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

این مرحله یکی از زمان بر ترین مراحل موجود در این روند درمانی است. زیرا باید براکت به صورت دونه ای بر روی هر واحد دندان قرار داده شود. پس از آن که براکت ها بر ری دندان ها قرار داده شده بود باید با سیم این براکت ها با فشار تعیین شده به یکدیکر اتصال پیدا کنند تا دندان ها بتوانند به میزان لازم حرکت کنند. اگر قصد انجام ایمپلنت و ارتودنسی را دارید مقاله زیر میتواند برای شما مفید باشد.

اول ایمپلنت یا ارتودنسی

مرحله ششم انجام مراحل باقی مانده ارتودنسی دندان

پس از آن که تمامی براکت ها بر روی دندان ها قرار داده می شود باید طبق برنامه ریزی جلساتی تعیین شود که بیمار برای معاینه به پزشک مراجعه کند. این جلسه های از پیش تعیین شده برای بررسی روند پیشرفت و تنظیم حرکت های دندانی است که ممکن است با درد و ناراحتی همراه باشد. در این جلسه ها باید نیروی لازم برای حرکت دندان ها تنظیم شود. در صورتی که در این مرحله کمی درد حس کردید نگران نشوید و فقط در صورت تشدید از مسکن استفاده نمائید.

مرحله هفتم جلسه اخر ارتودنسی و خارج کردن براکت ها از دهان

اگر می خواهید به نتیجه ایده آل برسید و لبخندی زیبا داشته باشید باید همه مراحل ارتودنسی را به دقت و منظم انجام دهید. زمان تعیین شده برای مراجعه جلسات معاینه باید به صورت دقیق رعایت شود و نباید دیر کرد یا زود کردی بین زمان های انجام شده وجود داشته باشد. در جلسه آخر باید براکت ها از دهان خارج شود و از نگهدارنده استفاده شود. از نگهدارنده اغلب برای ثابت نگهداشتن وضعیت دندان ها و فک بیمار استفاده می شود. پس از آن که مرحله اخر ارتودنسی انجام شد می توانید از زیبایی و جذابیت لبخند خود بهره ببرید.

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 198 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:14

 Motion Detection دوربين مدار بسته،

زمان هايي پيش مي آيد که يک منطقه از يک مکان خاص را براي نظارت انتخاب مي کنيد و قابليت تشخيص حرکت را در دوربين مداربسته فعال مي نماييد. اين قابليت در اکثر محصولات نظارتي جديد اعم از آنالوگ HD و ديجيتال وجود دارد و براي استفاده از آن مي توان از طريق پنل تنظيمات دستگاه اقدام نمود.

 

نحوه عملکرد قابليت تشخيص حرکت

تشخيص حرکت در دوربين هايک ويژن يک مفهوم ساده به نظر مي رسد. تمام کاري که در آن انجام مي شود مقايسه تغييرات صورت گرفته در يک فريم نسبت به فريم بعدي است. به عنوان مثال، وارد شدن يک توپ سفيد متحرک به تصوير که مي تواند باعث به کار افتادن زنگ هشدار گردد. در اين روش به صورت پي در پي تصاوير مورد مقايسه قرار مي گيرند و اگر در تعداد کافي و مشخصي از پيکسل هاي موجود در فريم ها تغييري رخ  دهد، نرم افزار دوربين حرکت را تشخيص داده و هشدارهاي لازم را به شما مي دهد.

 

مزاياي استفاده از تشخيص حرکت Motion Detection

صرفه جويي در هزينه ها: شايد کمي دور از ذهن به نظر برسد اما در صورت عدم استفاده از اين نوع از دوربين ها شايد مجبور به استخدام فردي براي اهداف نظارتي خود باشيد شخصي که همواره بايد بر تغييرات صورت گرفته در دوربين ها نظارت داشته و اطلاع دهد. طبيعي است که شما مجبور به پرداخت دستمزد به اين فرد هستيد.

صرفه جويي در زمان: اغلب اوقات زمان زيادي صرف نظارت بر اموال در برابر نفوذ افراد مي شود. اما با استفاده از دوربين هاي تشخيص حرکت، مي توان در زمان خود صرفه جويي نمود و وقت خود را صرف اهداف بهتري در شرکت خود کرد. دوربين هميشه مي تواند در حالت آماده به کار باقي بماند و هنگامي که يک شي يا انسان را حس کند، به طور خودکار شروع به ضبط مي کند، چند دقيقه بعد وقتي حرکتي انجام نمي شود، دوربين ضبط را متوقف کرده و به حالت آماده به کار بر مي گردد. شما هر زمان که بخواهيد مي توانيد به  دستگاه مراجعه نموده و تصاوير ضبط شده را مشاهده نماييد.

 

 

 

عملکرد حفاظتي بهتر: اگر عملکرد دوربين هاي معمولي را با دوربين هاي تشخيص حرکت مقايسه نماييد، متوجه خواهيد شد که دوربين هاي با قابليت تشخيص حرکت امنيت بيشتري را فرآهم مي کنند. چه در حفاظت از خانه خود و چه در محل کار خود از آنها استفاده نماييد، اين نوع از دوربين ها بهترين گزينه هستند.

کارايي بالاتر: کارايي دوربين هاي تشخيص حرکت بسيار بالاتر از ساير انواع دوربين مداربسته معمولي است. اين امر به اين دليل است که دوربين تنها صحنه هاي مهم را ضبط مي کند. و تنظيمات آن به گونه اي است که پس از تشخيص شروع به ضبط مي کند. اين بدين معني است که آلارم در صورت ضرورت فعال مي گردد. مزيت آن اين است که فضاي کمتري از هارد اشغال شده و فقط صحنه هايي را که لازم است ثبت مي کند.

 

معايب استفاده از تشخيص حرکت Motion Detection

 

 يکي از معايب تشخيص حرکت Motion Detection در دوربين مدار بسته اين است که در واقع دوربين ها در اصل حرکت در تصوير را تشخيص نمي دهند، بلکه تنها تغييرات در تصوير را تشخيص مي دهند. براي مثال چنانچه نوري از چراغ در تصوير بيفتد دوربين آن را تغيير (حرکت) تشخيص داده و شروع به ضبط مي کند.

 

 

 

فعال نمودن قابليت تشخيص حرکت

سيستم تشخيص حرکت در دوربين هاي مداربسته امروزه بسيار پيشرفته تر شده است. و مي توان تنظيمات آن را هم در دوربين و هم در نرم افزار مديريت تصاوير هايک ويژن (VMS) فعال نمود. تشخيص آنکه مقدار تغييرات در حد لازم و کافي براي ايجاد آلارم هست يا خير بستگي به ميزان يا درصد حساسيت يا Sensivity موجود در تنظيمات آن دارد.

درصد Sensivity به تغييرات نور در پيکسل ها بستگي دارد. درصد Sensivity بالاتر نسبت به تغييرات جزئي تر حساس بوده در حاليکه درصد Sensivity پايين تر براي تغييرات بزرگ تر در تصوير بکار مي رود از طرف ديگر، درصد پيکسل هايي که دچار يک تغيير شده اند نيز مهم است. اگر شما در حال نظارت بر يک درب هستيد، تعيين ميزان حساسيت روي 50?، در صورت ورود يک سوژه بزرگ در ابعاد يک انسان به اتاق باعث ايجاد هشدار مي گردد.

  1. فناوري SenseUp در دوربين مداربسته
  2. فناوري Digital noise reduction) DNR) در دوربين مداربسته
  3. دوربين مداربسته وريفوکال
  4. 10تکنولوژي جديد در دوربين هاي مداربسته
آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 148 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:06

لینک دوستان

خبرنامه